نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نظر عجیب برانکو ایوانکوویچ راجع به ایران و کرواسی در جام جهانی+عکس

  • کد خبر: ۱۳۳۷۶۵
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
نظر عجیب برانکو ایوانکوویچ راجع به ایران و کرواسی در جام جهانی+عکس
برانکو معتقد است ایران و کرواسی در قطر شگفتی‌ساز می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های جام جهانی باقی نمانده و در ادامه ویژه برنامه «توقعاتی»، این بار برانکو ایوانکوویچ سرمربی مطرح کروات در استودیو این برنامه حضور یافت و پیش بینی‌های خود را از نتایج احتمالی بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان ارائه کرد.

«توقعاتی» که از شبکه الکاس قطر پخش می‌شود، ویژه برنامه‌ای است که در آن چهره‌های ویژه و معروف دنیای فوتبال از کشور‌های مختلف، تیم‌های صعود کننده به مراحل مختلف جام جهانی و قهرمان این پیکار‌ها را پیش بینی می‌کنند و این بار نوبت به سرمربی تیم ملی عمان رسیده بود.


زمانیکه برانکو باید تیم‌های صعود کننده از گروه دوم با حضور ایران را حدس می‌زد، گفت: این گروه واقعا سخت است و اینکه شما به وضوح و آسانی بگویید چه اتفاقی رخ خواهد داد، مشکل است.

او ادامه داد: آمریکا تیم خوبی دارد و معمولا خوب بازی می‌کند، البته انگلیس جزو مدعیان است و در جام جهانی گذشته خوب بازی کرد. ایران هم تیم خوبی دارد و قطعا می‌توانند به دور بعد راه پیدا کنند. فقط ولز شانس کمی برای صعود دارد.

برانکو سرانجام برای انتخاب تیم‌های صعود کننده گفت: به نظر من انگلیس به عنوان تیم نخست راهی دور بعد می‌شود و ایران هم رتبه دوم را به دست خواهد آورد.


سپس و برای پیش بینی تقابل‌های دور یک هشتم نهایی، برانکو درباره جدال میان ایران و هلند گفت: طبیعتا هلند می‌تواند راهی دور بعد شود.

در این لحظه مجری برنامه با خنده گفت این صحبت شما باعث ناراحتی ایرانی‌ها نمی‌شود که برانکو پاسخ داد: البته قلب من با ایران است. اما وقتی از واقعیت صحبت می‌کنید، واقعیت همین است. با این حال، ایران می‌تواند یک تیم غافلگیر کننده باشد. آن‌ها دو گلزن به نام‌های مهدی طارمی و سردار آزمون دارند و ایران می‌تواند هر تیمی را شکست دهد.


مجری برنامه همچنین از سرمربی کروات درباره تجربه حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان پرسید و اینکه چه عواملی باعث ناکامی او با ایران شده است که برانکو پاسخ داد: در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و چند بازیکن تیم مصدوم شده بودند، مانند علی کریمی. ما فرصت ریکاوری نداشتند و به مشکل برخوردیم.
برانکو ادامه داد: علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران است که مصدومیتش شدید بود. آن دوره، اولین باری بود که او در جام جهانی بازی می‌کرد و بعد از مصدومیت، امکان آماده سازی کریمی وجود نداشت.

سرمربی اسبق تیم ملی اظهار داشت: این مشکلی است که ما در آن زمان با آن مواجه بودیم. جام جهانی ۲۰۰۶، شروع تجربه بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی بود، اما امروز بازیکنان ایرانی تجربه زیادی در مسابقاتی مانند جام جهانی دارند.

نظر عجیب برانکو ایوانکوویچراجع به ایران و کرواسی در جام جهانی+عکس

در پایان نیز برانکو اعتقاد داشت که تیم کشورش و آرژانتین راهی دیدار فینال می‌شوند و در نهایت کرواسی جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->