واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران در المپیک یاوه گویی ترامپ درباره ترور احتمالی خودش و ایران نشست استانداران با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در پروژه غرق کردن تونل‌های غزه کشته‌های ارتش اسراییل به ۶۸۷ نفر رسید هدیه متفاوت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان رهبر معظم انقلاب: جریان جهانی حمایت از فلسطین متاثر از روح انقلاب اسلامی است+فیلم نخست وزیر پاکستان: تهدید‌های تروریستی از کشور‌های همسایه را تحمل نمی‌کنیم عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند پوتین با اسد در کاخ کرملین دیدار کرد عملکرد جاوید رحمان به گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران
سرخط خبرها

نماینده مجلس: مصوبات پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی روستایی هنوز ابلاغ نشده است| دولت فکری برای ارزش پول ملی و بورس کند

  • کد خبر: ۱۳۳۹۳۱
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
نماینده مجلس: مصوبات پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی روستایی هنوز ابلاغ نشده است| دولت فکری برای ارزش پول ملی و بورس کند
نماینده مردم بهار در مجلس گفت: گزارش دیوان محاسبات هشدار جدی به دولت و مجلس است، دولت فکری برای ارزش پول ملی و بورس کند.

به گزارش شهرآرانیوز، فتح‌الله توسلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دیوان محاسبات گزارش ۶ ماهه خود را در اختیار نمایندگان قرار داده و گزارش بسیار جالبی است. از کارشناسان دیوان به خاطر ارائه گزارش به موقع تشکر می‌کنم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس یازدهم تاکید کرد: این گزارش هشدار جدی به دولت و مجلس است، بسیاری از احکام بودجه اجرایی نشده و به زودی بودجه ۱۴۰۲ به مجلس می‌آید؛ اگر قرار است قانونی نوشته شود، ولی اجرایی نشود، در دور باطل گرفتار خواهیم شد.

وی با بیان اینکه دولت باید فکری برای وضعیت ارزش پول ملی و بورس کند، مطرح کرد: ۸ ماه از سال گذشته و فقط ۵ درصد از بودجه به استان‌ها اختصاص یافته، از مصوبات سفر رئیس جمهور کمتر از ۵ درصد اعتبارات تخصیص یافته است. مصوبات پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی روستایی در حالی که فصل سرما فرا رسیده است، هنوز ابلاغ نشده است.

توسلی تصریح کرد: به وزیر کشور درخصوص عملکرد یکی از کارگزارانش در منطقه تذکر جدی می‌دهم، وی عملاً فرصت خدمت را از نماینده منطقه گرفته و اجازه همکاری به سایر ادارات با نماینده را نیز سلب کرده و رسماً از مسئولان ادارات می‌خواهد تا با نماینده همکاری نکنند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->