کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

درباره نیکاراگوئه، حریف ناشناخته تیم ملی پیش از جام جهانی

  • کد خبر: ۱۳۴۰۷۹
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
درباره نیکاراگوئه، حریف ناشناخته تیم ملی پیش از جام جهانی
حریف تدارکاتی ایران که امروز آماده مصاف با شاگردان کی‌روش می‌شود، تیم ناشناخته‌ای است که جایگاه نازلی هم در رنکینگ فیفا داد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران که این روز‌ها آخرین تمرینات خودش را تا پیش از سفر به قطر برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ پیگیری می‌کند، دو دیدار تدارکاتی تا پیش از شروع مسابقات خواهد داشت که یکی از آن‌ها امروز مقابل نیکاراگوئه برگزار می‌شود. حریفی که به دلیل ناشناخته بودن و همچنین شرایط بد رنکینگ فیفا، انتخابش به عنوان حریف تدارکاتی با انتقاداتی همراه بود. به این بهانه سعی داریم با این تیم بیشتر آشنا شویم.

نیکاراگوئه در حال حاضر و در آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان در رده صد و چهل دوم جهان ایستاده است. پایین‌تر از بروندی و بالاتر از استواتینی، لیتوانی، هنگ کنگ و مالزی و این جایگاه نازل باعث شده انتقاداتی متوجه فدراسیون فوتبال و کی‌روش بابت انتخاب چنین حریفی برای بازی تدارکاتی شود.
درباره نیکاراگوئه، حریف ناشناخته تیم ملی پیش از جام جهانی
نیکاراگوئه در بهترین شرایط خودش در ماه دسامبر ۲۰۱۵ در رده ۹۲ جهان ایستاد، این بهترین جایگاه نیکاراگوئه در رده‌بندی فیفا به‌شمار می‌رود.

این تیم آمریکای مرکزی تاکنون حضور در رقابت‌های جام جهانی را تجربه نکرده است و موفق نشده در هیچ دوره‌ای به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کند.

هدایت تیم ملی نیکاراگوئه به‌عهده مارکو آنتونیو فیگوئروا شیلیایی است، تیمی که اخیراً در دو بازی دوستانه به مصاف غنا و قطر رفت و به‌ترتیب با نتایج یک بر صفر و ۲ بر یک تن به شکست داد.

بیشتر بازیکنان نیکاراگوئه در لیگ این کشور مشغول به بازی هستند و در این بین پنج بازیکن در لیگ کاستاریکا، یک بازیکن در لیگ نروژ و یک بازیکن در لیگ گواتمالا بازی می‌کنند.

باسابقه‌ترین بازیکن این تیم خوسیو کوئیجانو با ۷۹ بازی ملی و بهترین گلزن تیم هم خوان باررا بوده که در ۷۲ بازی ملی ۲۳ گل به ثمر رسانده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->