حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روزهای پر شکست بدمینتون مشهد؛ «توس مسیر» و «شهید فخار» هر دو در خانه باختند

  • کد خبر: ۱۳۴۲۵۰
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
روزهای پر شکست بدمینتون مشهد؛ «توس مسیر» و «شهید فخار» هر دو در خانه باختند
آغاز نیم فصل دوم رقابت های بدمینتون زنان و مردان ایران برای نمایندگان مشهد با شکست های سنگین همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته هشتم لیگ برتر بدمینتون آقایان در حالی آغاز شد که توس مسیر میزبان انقلاب قم بود.

نماینده مشهد با ترکیب محمد زرچی، سینا سالاری، جواد غریب، سهیل اشجعی و امیررضا بیانی به مصاف تیمی رفت که دو بازیکن سابق مشهد را در ترکیب خود داشت. مهدی رضایی و سعید بابیانی مقابل یاران قدیمی خود قرار گرفتند.

بازی از تعادل کافی برخوردار نبود و پسران مشهد همانگونه که پیش بینی می‌شد، کار سختی مقابل حریف مجهز قمی داشتند. محمد زرچی که از مصدومیتی قدیمی رنج می‌برد مقابل مهدی رضایی قرار گرفت و با نهایت جسارت و تلاش، ۲ بر ۱ مغلوب همبازی سابق خود شد.

سینا سالاری در دومین بازی به مصاف علی حیاتی رفت. حیاتی که به تازگی از کمپ تمرینی آسیا در مالزی بازگشته بود، با آمادگی بالا و ضربات اسمش کوبنده و هولناک، سعی در کنترل بازی به سود خود داشت. با این حال، سالاری تمام تلاش خود را به کار بست و حریفی دست و پا بسته برای بازیکن کرمانشاهی انقلاب قم نبود و در نهایت با نتیجه‌ای نزدیک بازی را به حریف واگذار کرد.

سومین رقابت نمایندگان مشهد و قم را جواد غریب و محمد زرچی با امیرحسین نورعلیان و علیرضا قاسمی برگزار کردند. بازیکنان مشهد با بازی‌ای روان و پرقدرت اجازه ندادند حریف قمی بر بازی سوار شود و موفق به شکست آنان شدند تا نتیجه تیمی ۲ بر ۱ شود.

بازی دو نفره دوم را سهیل اشجعی و سینا سالاری مقابل علی حیاتی و معین کشاورز برگزار کردند. این بازی می‌توانست به سود مشهد پایان یابد، اما اشتباهات داوری، استرس بالای اشجعی و قدرت تمام کنندگی حیاتی باعث شد دست برنده تبدیل به حسرت پیروزی شود و نتیجه تیمی ۳ بر ۱ شود

بازی آخر بین امیررضا بیانی و سعید بابیانی برگزار شد. بیانی با تلاش بسیار زیاد نشان داد حریف آسانی نخواهد بود، اما تجربه بالای بابیانی و بازی شناسی او سبب شد تا این استاد و شاگرد دیروز ضمن ارائه بازی‌ای خوب، فرصت کسب تجربه برای بیانی را به وجود آوردند. سرانجام این توس مسیر بود که ۴ بر ۱ شکست خورد تا سومین شکست متوالی اش را تجربه کند.

«شهید فخار» همچنان امیدوار با دستان خالی

 

روزهای پر شکست بدمینتون مشهد؛ «توس مسیر» و «شهید فخار» هر دو در خانه باختند

 

تیم دختران شهید فخار مشهد در هفته ششم لیگ برتر بانوان ایران به مصاف میلاد تبریز رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب مهمان قدرتمند خود شد.

شاگران ماهرخ خلیقی در آخرین بازی از نیم فصل اول لیگ موفق به شکست نماینده گیلان شده بودند و نخستین پیروزی خود پس از ۳ فصل متوالی ناکامی را به دست آوردند. اما در برابر حریف قدرتمند تبریزی شکست را پذیرفتند.

تنها پیروزی دختران مشهد مقابل میلاد تبریز، دوبل مبینا نبی نژاد و فاطمه احمدزاده مقابل دوبل قدرتمند رومینا تاجیک و کیانا هاشمی بود و نماینده مشهد در ۴ بازی دیگر شکست را پذیرا شد.

گفتنی است توس مسیر هفته نهم لیگ مهمان آکادمی بدمینتون کرمان خواهد بود و شهید فخار استراحت خواهد داشت.

تیم شهید فخار در عین عدم حمایت مالی و پشتیبانی و... با تغییراتی که در ترکیب تیم خود داده است، نشانه‌هایی از موفقیت را بروز می‌دهد، اما قطعا کافی نمی‌باشد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->