نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

مسیر ناهموار «توس مسیر» در نیم فصل دوم لیگ برتر بدمینتون

  • کد خبر: ۱۳۳۸۷۹
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
مسیر ناهموار «توس مسیر» در نیم فصل دوم لیگ برتر بدمینتون
تیم بدمینتون توس مسیر مشهد در حالی پنجشنبه به مصاف انقلاب قم می‌رود که دو بازیکن پیشین و تاثیرگذار خود را در تیم حریف می‌بیند.

به گزارش شهرآرانیوز، دور برگشت لیگ برتر بدمینتون مردان ایران جام «خلیج فارس» در حالی آغاز خواهد شد که بدمینتون بازان مشهد فردا پنجشنبه ۱۹ آبان میزبان انقلاب قم خواهند بود.  

توس مسیر در فصل جاری به سختی توانست شاکله تیم فصل گذشته را حفظ کند. اما در سایه بی توجهی مدیران ورزشی خراسان رضوی و عدم حمایت از این تیم جوان و بومی، اکنون به مصاف تیمی خواهد رفت که با پشتوانه‌های غنی مالی توانست ۲ بازیکن اصلی و کلیدی مشهد را به خدمت گیرد.

تیم بدمینتون انقلاب قم که فصل گذشته تحت عنوان «رعد پدافند هوایی قم» در لیگ شرکت و نایب قهرمان شده بود، این فصل با تغییرات فراوان در ترکیب خود و جذب بازیکنان قوی و اثرگذار به دنبال قهرمانی در لیگ است. این تیم ابتدای فصل موفق شد تا سعید بابیانی بازیکن فصل گذشته توس مسیر را به خدمت بگیرد و در ابتدای نیم فصل دوم نیز توانست مهدی رضایی، دیگر بازیکن کلیدی مشهد را با عقد قراردادی جذب کند تا فردا این دو بازیکن در مشهد مقابل یاران تیم گذشته خود قرار گیرند.

آمادگی بالای حریف قمی و دستان خالی نماینده مشهد از بازیکنی شش دانگ و تمام کننده در کنار مصدومیت زانو محمد زرچی که اکنون تنها امید توس مسیر محسوب می‌شود، نتیجه قابل پیش بینی‌ای را به ذهن می‌رساند. این در حالی است که جوانان مستعد مشهدی در نیم فصل نخست این بازی‌ها با نتیجه ۴ بر ۱ از حریف قمی شکست خوردند و باید دید که آیا معجزه‌ای در ساعت ۱۵ فردا در تالار بدمینتون شهید فخار مشهد به وقوع خواهد پیوست یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->