انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

برگزاری مسابقه کتابخوانی «دیار دلیران» در مشهد

  • کد خبر: ۱۳۴۵۲۶
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
  • ۶
برگزاری مسابقه کتابخوانی «دیار دلیران» در مشهد
مسابقه کتابخوانی «دیار دلیران» به همت موسسه فرهنگی و هنری شهید روحی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، موسسه فرهنگی هنری شهید روحی با مشارکت مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب و به مناسبت سی امین هفته مسابقه کتابخوانی «دیار دلیران» را برگزار می‌کند.

 

برگزاری مسابقه کتابخوانی «دیار دلیران» در مشهد

علی اکبر روحی گل خطمی، مدیرعامل کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید روحی با بیان اینکه این مسابقه در راستای تقویت وحدت و انسجام ملی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه برگرفته از کتاب دیار دلیران، نوشته حجت الاسلام دکتر علی گودرزی است که شامل بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری درباره قوم کرد و مردم نجیب استان کردستان است.

به گفته وی توجه به جنبه‌های مثبت استان کردستان، خدمات مردم کردستان به انقلاب، خدمات انقلاب به مردم کردستان، وظایف اقشار مختلف در قبال استان کردستان برخی از مطالب این کتاب است.

 در بخشی از این کتاب آمده است، «کردستان به نظر من یک استان فرهنگی است. من این را مکرر گفته‌ام، سعی کرده‌اند این استان را امنیتی و نظامی کنند. حقیقت را واژگون جلوه دادند. این کار را جمهوری اسلامی نکرد و به طور طبیعی نمی‌توانست بکند! چه کسانی کردند؟ دشمنان نظام جمهوری اسلامی.» (بیانات امام خامنه‌ای در دیدار برگزیدگان استان کردستان،۲۴اردیبهشت۱۳۸۸)

نحوه شرکت در مسابقات مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی

مخاطبانی  که قبلا در یکی از مسابقات کتابخوانی موسسه فرهنگی و هنری شهید روحی  شرکت کرده‌اند احتمالا اطلاعات‌شان در سامانه موجود است، بنابراین برای صحت اطلاعات از طریق صفحه اصلی سایت و با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود کنند. در صورت صحت اطلاعات در صفحه ابتدائی پروفای متقاضی اطلاعات مسابقه را قابل مشاهده و امکان شرکت در آن وجود دارد. در غیر این صورت علاقمندان پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه می‌توانند رد این رقابت شرکت کنند.

به برگزیده مسابقه کتابخوانی «دیار دلیران» ۱۰۰ میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند به سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir مراجعه کنند.




گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
1
0
این کتاب مال ایشون نیست
ایشان سرقت علمی کرده.
یادمه طلبه‌ی فاضلی این کتاب رو نوشته بود دقیقا با همین نام و طرح جلد و همین محتوا. البته بدون اینکه نامش را بر این کتاب زده باشد. حالا یکدفعه این کتاب به اسم ایشان منتشر شده!
کاش کمی تقوا حاکم بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
0
من خودم در تالیف این کتاب با مولف گرامی گفتگویی داشتم، ایشان چندین جلد کتاب دیگر هم دارد و نیازی به دفاع از ایشان نیست اما جهت اطلاع خوانندگان محترم ایشان در موسسه خود یکنفر را به خاطر مسائل اخلاقی و مالی اخراج کردند و همین سبب لجن پراکنی بر علیه ایشان شده و این فرد بی تقوا هرکجا می‌تواند بر علیه استاد لجن پراکنی می کند که الیته اجر و مزد ایشان را مضاعف می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
1
ااحتمالا اسمش متفرد است؟ خیلی آدم پستی است
شمس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
حاج آقا چند ساله دشمن داره، اینم کار یکی از فامیل هاشونه که به علت مسائل اخلاقی اخراجش کرد.
غریبه آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
0
با این کارها بیشتر خودش را خراب می کند من اگر جای حاج آقا بودم موارد خلاف اخلاقش رو منتشر می کردم
سکینه تقیزاد فانید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
بنده فعلا کتاب رو پیدا نکردم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->