۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد+ عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی خراسان رضوی: ضاربان خیابان ثمانه مشهد باکلت کمری یک نفر را به قتل رساندند

  • کد خبر: ۱۳۴۹۴۴
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
مدیرکل امور امنیتی و انتظامی خراسان رضوی: ضاربان خیابان ثمانه مشهد باکلت کمری یک نفر را به قتل رساندند
مدیرکل امور امنیتی و انتظامی خراسان رضوی گفت: بر اساس اطلاعات اولیه پلیس، ضارب با استفاده از کلت کمری و با همراهی یک موتورسیکلت سوار، فرد مورد هدف خود را به ضرب گلوله به قتل می‌رسانند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا دبیری اظهار کرد: عصر امروز یکی از کارشناسان رسمی دادگستری با هویت محمد حسین شرکا، در خیابان ثمانه مشهد مورد هدف هدف گلوله قرار می‌گیرد و در صحنه جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: بر اساس اطلاعات اولیه پلیس ضارب با استفاده از کلت کمری و با همراهی یک موتورسیکلت سوار، فرد مورد هدف خود را به ضرب گلوله به قتل می‌رسانند. این اقدام ضاربان در شرایطی بوده است که مقتول در حال تعویض لاستیک پنچر شده خودروی خود بوده است که پس از اصابت گلوله جان خود را از دست می‌دهد. اینکه چه فرد یا افرادی و با چه هدفی این اقدام را انجام داده اند در دست بررسی می‌باشد و دایره کشف جرایم پلیس آگاهی نیز با جدیت به دنبال این بررسی این موضوع می‌باشد.

دبیری ادامه داد: ممکن است موضوعات و اختلافات شخصی باعث وقوع این قتل شده باشد که البته عوامل انتظامی به دنبال روشن شدن زوایای پنهان ماجرا می‌باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی نیز با تایید قتل فردی در مشهد به ضرب گلوله گفت: اطلاعات تکمیلی در این باره پس از بررسی دقیق موضوع رسانه‌ای خواهد شد.

سید هادی طباطبایی درباره اینکه گفته می‌شود ضارب دو نفر را مورد هدف گلوله قرار داده است نیز به شهرآرانیوز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده ضارب یک نفر را مورد هدف گلوله قرار داده است و پس از ارتکاب قتل نیز از محل گریخته و پلیس به دنبال کشف اطلاعات تکمیلی و شناسایی ضارب از سرنخ‌های به دست آمده می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->