جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

پای عوامل «شبکه مخفی زنان» به دادسرا باز شد!

  • کد خبر: ۱۳۴۹۹۳
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
پای عوامل «شبکه مخفی زنان» به دادسرا باز شد!
افشین هاشمی (کارگردان)، ‌محمد رحمانیان (نویسنده) و آیدا مصباحی (تهیه‌کننده) برای پاره‌ای از توضیحات در تولید «شبکه مخفی زنان» و برخی سکانس ها به دادسرای ۲۱ تهران احضار شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دو روز گذشته خبری مبنی بر توقف پخش سریال «شبکه مخفی زنان» منتشر شد و فضای رسانه‌ای سینما و تلویزیون را به خود معطوف کرد.

ماجرا از این قرار بود که قسمت پانزدهم سریال کمدی- تاریخی «شبکه مخفی زنان» که قرار بود ظهر جمعه بیستم آبان ۱۴۰۱ پخش شود در موعد مقرر توزیع نشد تا روند پخش این مجموعه بعد از ۱۴ هفته متوقف شود.

پیش از این قسمت یازدهم «شبکه مخفی زنان» با مشکل پخش مواجه شد. این قسمت که قرار بود ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۹ مهر منتشر شود، با تاخیری ۹ ساعته توزیع شد. بعد از آن و با پخش قسمت دوازدهم از سوی کارگردان اعلام شد که فصل اول این سریال به پایان رسیده و مابقی داستان در فصل دوم ارائه می‌شود، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و ادامه سریال در قالب همان فصل اول پخش شد.

بعد از پشت سر گذاشتن این حواشی و همزمان با عدم پخش قسمت پانزدهم، اخباری مبنی بر ارتباط محتوایی سریال با وقایع و ناآرامی‌های اخیر به ویژه در سکانس‌هایی که ۴ شهریور (پیش از شروع ناآرامی‌ها) منتشر شده، حاشیه ساز شد.

«سریال شبکه مخفی زنان» با طرح شعار «زن، قدرت، ‌شکوه» نسل جوان را برای حوداث اخیر آموزش داده و در حقیقت نسخه آزمایشی ناآرامی‌های اخیر بوده است.

محمد رحمانیان نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر که نویسندگی این سریال را به عهده دارد در این باره واکنش نشان داد. بر همین اساس رحمانیان گفته‌است: «متعجب و سرخورده هستم. چطور به موضوع تبلیغ علیه نظام رسیدند؟»

بیشترین اتهامات متوجه آیدا مصباحی تهیه‌کننده و مدیر تولید پلتفرم نماوا ست که دست به تولید سریالی زده که راهنمای اغتشاشات زنانه» در ایران است. در همین رابطه افشین هاشمی (کارگردان)، ‌ محمد رحمانیان (نویسنده) و آیدا مصباحی (تهیه‌کننده) برای پاره‌ای از توضیحات به دادسرای ۲۱ تهران احضار شده‌اند.

این در حالی است که پلتفرم «نماوا» در صفحه مخصوص سریال هیچ توضیحی درباره زمان پخش قسمت پانزدهم نداده و هنوز مشخص نیست این قسمت چه زمانی پخش خواهد شد. این مجموعه در ۳۰ قسمت تهیه و تولید شده و تاکنون ۱۴ قسمت از آن توزیع شده و پخش ۱۶ قسمت از آن باقی مانده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجانِ تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضاء و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …»

در این سریال بازیگرانی، چون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شقایق دهقان، مونا فرجاد و… ایفای نقش می‌کنند.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->