افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها

توسعه "دستکش برقی" برای استفاده روزمره

  • کد خبر: ۱۳۵۵۴
  • ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
توسعه
گرم نگه داشتن دست‌ها در سرمای زمستان به خصوص در کشورهای سردسیر کار آسانی نیست، اما جای نگرانی نیست؛ چراکه این کار توسط یک دستکش برقی سبک و زیبا به راحتی امکان‌پذیر است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تاکنون دستکش‌های برقی بسیاری توسعه داده شده‌اند؛ اما اخیرا یک دستکش برقی به نام "کندل" (Candle) توسعه داده شده که علاوه بر گرم کردن دست کاربر ضخیم و سنگین نیست و ساختار آن به گونه‌ای است که کاربران پس از پوشیدن آن به راحتی می‌توانند کار‌های خود اعم از چک کردن گوشی را انجام دهند.
طراحی دستکش کندل بسیار زیبا است و این موضوع آن را به یک دستکش ایده‌آل برای استفاده در همه مکان‌ها تبدیل کرده است. تاکنون افراد بیشتر از دستکش‌های برقی در زمان انجام کار‌های خاص همانند اسکی و کوه‌نوردی استفاده می‌کردند، اما طراحی و سبک بودن "کندل" آن را به یک دستکش ایده‌آل برای استفاده روزمره تبدیل کرده است.

این دستکش‌ها از نئوپرن، لاکرای ضد آب و ابریشم ساخته شده‌اند. نوک انگشتان این دستکش به گونه‌ای است که کاربران توسط آن به راحتی می‌توانند با گوشی‌های لمسی خود کار کنند و بنابراین برای کار با گوشی نیازی به در آوردن دستکش نیست. درون این دستکش چند باتری لیتیوم-پلیمر تعبیه شده است که می‌تواند دست کاربر را تا حداکثر درجه حرارت ۵۰ درجه سانتیگراد (۱۲۲ درجه فارنهایت) گرم کند. کاربران می‌توانند سه سطح گرمایشی را انتخاب کنند. بالاترین سطح گرمایشی را با هر شارژ می‌توانند تا سه ساعت و پایین‌ترین سطح گرمایشی را می‌توانند با هر شارژ تا ۶ ساعت استفاده کنند. علاوه بر این نکات کاربران می‌توانند این دستکش‌ها را پس از در آوردن باتری‌هایش به راحتی بشویند.

این دستکش اکنون برای دریافت کمک به تولید انبوه در سایت ایندی‌گوگو (Indiegogo) قرار گرفته است. در حال حاضر قیمت این دستکش ۹۹ دلار است؛ اما اگر به تولید انبوده برسد، قیمت آن ۱۶۰ دلار خواهد بود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->