«گل یا پوچ» مهران مدیری از ۷ مرداد در شبکه نمایش خانگی از رمان «ده‌ تن»، برگزیده جایزه داستان ملی، در مشهد رونمایی شد ادبیات حماسی نیازمند نقد و بازنگری جدی است رضا عطاران با «قیف» در راه سینما‌های کشور پخش مستند «حیات وحش اروپا» از فردا (یک مرداد ۱۴۰۳) مجوز اکران «قلب رقه» و «روزی روزگاری آبادان» صادر شد داوران جشنواره لوکارنو را بشناسید «پول و پارتی» اکران می‌شود پانته‌آ بهرام ممنوع الفعالیت و ممنوع التدریس شد؟ حکایت سلطان واقعی جنگل و ... آخرین وضعیت «سعید راد» به روایت دخترش گزینه‌های کمیته فرهنگ برای وزارت فرهنگ دولت چهاردهم + اسامی بررسی ۶ فیلم تازه که به اکران می‌رسند | از «مصائب شیرین» تا «پول پارتی» اعجاز ایجاز (بخش چهارم) ادبیات الکترونیک و دو ساحت متنی ادبیات فارسی؛ لذت هنری یا ضرورت تحصیلی؟ شب‌های نورانی شهر کتاب مشهد | «صدرخوانی» به‌مناسبت عزاداری سید و سالار شهیدان آزادشدن ۱۱۰ زندانی با کمک «محسن چاوشی» وقتی فکر می‌کنیم، کجا هستیم؟ | درباره کتاب «نزدیکِ ایده» اثر زیمونه یونگ و یانا مارلنه مادر
سرخط خبرها

«پوست شیر» به نقطه حساس رسید

  • کد خبر: ۱۳۵۵۶۱
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
«پوست شیر» به نقطه حساس رسید
فصل اول سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی با پخش قسمت هشتم در حالی به پایان رسید که مخاطبان چشم انتظار آغاز فصل دوم این مجموعه هستند تا به کنجکاوی خود در خصوص سرنوشت سکانس پایانی این سریال خاتمه دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پایان قسمت هشتم سریال «پوست شیر»، زمانی که سریال در نقطه‌ای حساس قرار گرفت، نوشته‌ «پایان فصل اول» روی صفحه قرار گرفت تا مخاطبان برای حدس وقایع بعدی تا ابتدای فصل دوم در تعلیق باقی بمانند.

«پوست شیر» سومین سریال برادران محمودی و اولین تجربه سریال‌سازی آنها برای شبکه نمایش خانگی بود که در فصل اول با استقبال زیادی روبه‌رو شد. آنهایی که دو سریال قبلی برادران محمودی یعنی «سایه‌بان» و «دلدار» را از تلویزیون تماشا کرده‌اند به‌خوبی می‌دانند که «پوست شیر» هم به لحاظ سوژه و هم ساختار و محتوا چند گامی جلوتر از دو سریال قبلی است.

بخش مهمی از موفقیت سریال به سوژه جذاب و انسانی آن برمی‌گردد که به طور کامل احساسات مخاطبان را درگیر می‌کند. داستان روی قتل یک دختر بنا شده؛ آنهم دختر پدری تنها که سال‌ها در زندان به انتظار دیدار او روز را به شب رسانده و حالا که بالاخره بعد از پانزده سال مجال دیدار او را پیدا کرده، در اولین تجربه سفر مشترکشان او را از دست می‌دهد.

چرایی قتل دختر و خرده‌روایت‌هایی از زندگی مادر، دوست، مامور پلیس و … که هرکدام می‌تواند سرنخی برای رسیدن به معمای این قتل باشد کاملا درست و دقیق در هم تنیده شده و از این جهت است که هیچ‌کدام از این هشت قسمت، خسته‌کننده و ملال‌انگیز به نظر نمی‌رسد.

هادی حجازی‌فر یکی از مهمترین برگ‌های برنده سریال است. او بعد از یک سرخوردگی کوتاه مدت، چند روزی را در شور و شعف زندگی کنار دخترش می‌گذراند و بلافاصله وارد مرحله‌ای می‌شود که ابتدای آن شوکی بزرگ از مرگ دختر است و سپس خشم و انتقام از قاتلی که به گمان او پلیس توانایی یافتنش را ندارد. نعیم به عنوان شخصیتی عصیانگر، اسلحه به دست می‌گیرد و خودش وارد میدان می‌شود و همین نمایش جذاب عصیانگری امتیازی مثبت برایش به ثبت می‌رساند.

بازی شهاب حسینی در نقش مامور پلیسی به نام محب که دخترش قربانی یک قاتل زنجیره‌ای است هم یکی دیگر از برگ برنده‌هاست. محب پیش از اینکه یک مامور پلیس باشد، پدری داغدار است و این داغ روی دل را به خوبی منتقل می‌کند. او شباهتی به تصویر کلیشه‌ای که بارها از پلیس دیده‌ایم ندارد. نعیم را درک می‌کند اما از طرف دیگر نمی‌تواند مزاحمت‌هایی که در مسیر پرونده ایجاد می‌کند را بپذیرد.

فصل اول سریال در جایی به پایان می‌رسد که تلاش‌های نعیم و محب از مسیرهای متفاوت برای رسیدن به قاتل دختر، به یک نقطه می‌رسد و حالا نعیم اسلحه به دست می‌گیرد تا قبل از اینکه پرونده قاتل دخترش وارد مراحل قانونی شود خودش با دست خودش انتقام بگیرد. هنوز نمی‌دانیم در ابتدای فصل دوم سریال، کار نعیم با این اسلحه به کجا خواهد رسید.

«پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی، چهارشنبه‌ها در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شد. حالا باید دید فصل دوم سریال چه زمانی شروع خواهد شد.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->