پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی
سرخط خبرها

«پوست شیر» به نقطه حساس رسید

  • کد خبر: ۱۳۵۵۶۱
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
«پوست شیر» به نقطه حساس رسید
فصل اول سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی با پخش قسمت هشتم در حالی به پایان رسید که مخاطبان چشم انتظار آغاز فصل دوم این مجموعه هستند تا به کنجکاوی خود در خصوص سرنوشت سکانس پایانی این سریال خاتمه دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پایان قسمت هشتم سریال «پوست شیر»، زمانی که سریال در نقطه‌ای حساس قرار گرفت، نوشته‌ «پایان فصل اول» روی صفحه قرار گرفت تا مخاطبان برای حدس وقایع بعدی تا ابتدای فصل دوم در تعلیق باقی بمانند.

«پوست شیر» سومین سریال برادران محمودی و اولین تجربه سریال‌سازی آنها برای شبکه نمایش خانگی بود که در فصل اول با استقبال زیادی روبه‌رو شد. آنهایی که دو سریال قبلی برادران محمودی یعنی «سایه‌بان» و «دلدار» را از تلویزیون تماشا کرده‌اند به‌خوبی می‌دانند که «پوست شیر» هم به لحاظ سوژه و هم ساختار و محتوا چند گامی جلوتر از دو سریال قبلی است.

بخش مهمی از موفقیت سریال به سوژه جذاب و انسانی آن برمی‌گردد که به طور کامل احساسات مخاطبان را درگیر می‌کند. داستان روی قتل یک دختر بنا شده؛ آنهم دختر پدری تنها که سال‌ها در زندان به انتظار دیدار او روز را به شب رسانده و حالا که بالاخره بعد از پانزده سال مجال دیدار او را پیدا کرده، در اولین تجربه سفر مشترکشان او را از دست می‌دهد.

چرایی قتل دختر و خرده‌روایت‌هایی از زندگی مادر، دوست، مامور پلیس و … که هرکدام می‌تواند سرنخی برای رسیدن به معمای این قتل باشد کاملا درست و دقیق در هم تنیده شده و از این جهت است که هیچ‌کدام از این هشت قسمت، خسته‌کننده و ملال‌انگیز به نظر نمی‌رسد.

هادی حجازی‌فر یکی از مهمترین برگ‌های برنده سریال است. او بعد از یک سرخوردگی کوتاه مدت، چند روزی را در شور و شعف زندگی کنار دخترش می‌گذراند و بلافاصله وارد مرحله‌ای می‌شود که ابتدای آن شوکی بزرگ از مرگ دختر است و سپس خشم و انتقام از قاتلی که به گمان او پلیس توانایی یافتنش را ندارد. نعیم به عنوان شخصیتی عصیانگر، اسلحه به دست می‌گیرد و خودش وارد میدان می‌شود و همین نمایش جذاب عصیانگری امتیازی مثبت برایش به ثبت می‌رساند.

بازی شهاب حسینی در نقش مامور پلیسی به نام محب که دخترش قربانی یک قاتل زنجیره‌ای است هم یکی دیگر از برگ برنده‌هاست. محب پیش از اینکه یک مامور پلیس باشد، پدری داغدار است و این داغ روی دل را به خوبی منتقل می‌کند. او شباهتی به تصویر کلیشه‌ای که بارها از پلیس دیده‌ایم ندارد. نعیم را درک می‌کند اما از طرف دیگر نمی‌تواند مزاحمت‌هایی که در مسیر پرونده ایجاد می‌کند را بپذیرد.

فصل اول سریال در جایی به پایان می‌رسد که تلاش‌های نعیم و محب از مسیرهای متفاوت برای رسیدن به قاتل دختر، به یک نقطه می‌رسد و حالا نعیم اسلحه به دست می‌گیرد تا قبل از اینکه پرونده قاتل دخترش وارد مراحل قانونی شود خودش با دست خودش انتقام بگیرد. هنوز نمی‌دانیم در ابتدای فصل دوم سریال، کار نعیم با این اسلحه به کجا خواهد رسید.

«پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی، چهارشنبه‌ها در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شد. حالا باید دید فصل دوم سریال چه زمانی شروع خواهد شد.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->