واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

معرفی فیلم جنایی «ببین چگونه می‌دوند» ۲۰۲۲ + تریلر

  • کد خبر: ۱۳۵۷۳۰
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
معرفی فیلم جنایی «ببین چگونه می‌دوند» ۲۰۲۲ + تریلر
فیلم «ببین چگونه می‌دوند» به کارگردانی تام جرج در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر کمدی و رازآلود است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از این فیلم‌ها که به تازگی اکران شده، فیلم ببین چگونه می‌دوند ( See How They Run ) است. این فیلم داستانی معمایی جنایی دارد که با لحنی طنز و بامزه روایت می‌شود. فیلم ببین چگونه می‌دوند در کنار سرشه رونان از هنرپیشه‌های ترازاول دیگری هم بهره می‌برد که گل سرسبد آن‌ها آدریان برودی است. این فیلم به‌تازگی اکران شد و توانست نظر منتقدانِ سرتاسر دنیا را به خود جلب کند. از آنجایی که مطمئن هستیم سرشه رونان طرفداران زیادی در بین مخاطب‌های ما دارد که از کنار آثار وی به‌راحتی نمی‌گذرند، اکران فیلم ببین چگونه می‌دوند را بهانه‌ای می‌دانیم تا نگاهی کوتاه به داستان این فیلم بیندازیم. در انتها نیز با هم فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم ببین چگونه می‌دوند را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم ببین چگونه می‌دوند از چه قرار است؟

فیلم ببین چگونه می‌دوند داستانی جنایی و پیچیده را با لحنی بامزه روایت می‌کند. داستان این فیلم در دهه ۵۰ میلادی رخ می‌دهد. در آن زمان تهیه‌کننده‌ای که در هالیوود با شکست روبه‌رو شده و از زندگی‌اش ناامید است به لندن می آید. وی به دنبال اقتباس نسخه‌ای سینمایی از نمایشنامه‌ای موفق است. تلاش این تهیه کننده به ثمر می‌نشیند و گروهی از هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم را دور هم جمع می‌کند. در این بین به ناگاه اعضای گروه تولید این فیلم کشته می‌شوند. اینجاست که برنامه‌های ساخت این فیلم نقش برآب می‌شود. همان‌گونه که احتمالاً حدس زده‌اید، پای بازرسی عجیب‌و‌غریب به همراه دستیارش برای رازگشایی از پرنده قتل‌ها به فیلم ببین چگونه می‌دوند باز می‌شود. اینجاست که داستان فیلم روایتی بامزه پیدا می‌کند تا در کنار روایتی جنایی، چاشنی طنز در این اثر استفاده شود. انصافاً باید گفت کارگردان فیلم ببین چگونه می‌دوند جذابیت زیادی دارد و مخاطب را با انتها علاقه‌مند به تماشای فیلم نگه می‌دارد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم ببین چگونه می‌دوند

سم راکول، هنرپیشه‌ای که تاکنون آثار درخشانی را از وی دیده‌ایم نقش اول را در فیلم ببین چگونه می‌دوند بر عهده دارد. اگر اهل تماشای فیلم‌های اسکاری باشید حتماً‌ به یاد دارید که راکول برای بازی در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری، جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد را از آن خود کرد. سرشه رونان نقش دستیار بازرس پلیس را در فیلم ببین چگونه می‌دوند بر عهده دارد. آدرین برودی، دیگر هنرپیشه اسکاری فیلم ببین چگونه می‌دوند به حساب می‌آید. روث ویلسون، ریس شیراسمیت، هریس دیکنسون، دیوید اویلوو و شرلی هندرسون دیگر هنرپیشه‌های مطرح این اثر هستند. تام جورج، کارگرانی فیلم ببین چگونه می‌دوند را بر عهده دارد. مارک چپل، فیلمنامه ببین چگونه می‌دوند را به رشته تحریر در آورده است.

در مجموع باید گفت فیلم ببین چگونه می‌دوند از آن دسته آثار جالبی است که علاقه‌مندان فیلم‌های جنایی و آثار بامزه را همزمان راضی نگه می‌دارد. این فیلم معماهای پیچیده و لحظه‌های بامزه‌ای دارد. با توجه به حضور سرشه رونان در فیلم ببین چگونه می‌دوند، بدون شک تماشای این اثر برای علاقه‌مندان این هنرپیشه زیبارو نیز خالی از لطف نخواهد بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->