نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی آرژانتین و عربستان در مرحله گروهی جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۳۵۷۳۸
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
ساعت و تاریخ بازی آرژانتین و عربستان در مرحله گروهی جام جهانی قطر
تیم ملی فوتبال آرژانتین بعنوان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر، از ساعت ۱۳:۳۰ سه شنبه پس فردا در ورزشگاه لوسیل قطر به مصاف عربستان می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، آلبی سلسته که احتمالا برای آخرین بار لیونل مسی را در پیراهن آبی و سفیدش در جام جهانی می‌بیند، پیش از شروع این جام موفق شد امارات را در یک بازی دوستانه با نتیجه پرگل ۵ بر صفر درهم بکوبد تا هم آمادگی خودش را به رخ بکشد و هم حریف سعودی را به ترس بندازد. اتفاقا همین مورد هم منجر شد تا در بیشتر سایت‌های آنالیز و پیش بینی شانس پیروزی تیم ملی آرژانتین با اختلاف از حریف آسیایی اش بیشتر شود. هم بازی‌های کاپیتان مسی ۸۳ درصد شانس پیروزی در این مسابقه را دارند و ۱۲ درصد هم احتمال نتیجه مساوی برای این مسابقه محاسبه شده است. سایت‌های مختلف تنها ۵ درصد شانس برای پیروزی عربستان در این مسابقه قرار داده و به نظر می‌رشد از همین حالا باید عربستان را برنده بازی پس فردای دوتیم دانست.

مسی به بازی با عربستان رسید

دو روز قبل خبر رسید که لیونل مسی تمرینات خاص و جداگانه‌ای را دنبال می‌کند. مسی در اولین تمرین تیمی آرژانتین در دوحه غایب بود و، امروز با کمی تاخیر در محل تمرین حاضر شد تا به صورت جداگانه از سایر بازیکنان تمرینات اختصاصی اش را پیگیری کند. این وضعیت باعث شد که شایعاتی در مورد آسیب دیدگی لیونل مسی به وجود بیاید، با این حال کاپیتان تیم ملی آرژانتین به هیچ عنوان آسیب دیده نیست. لیونل مسی برای اولین بازی آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل عربستان آمادگی کامل دارد. کاپیتان تیم ملی آرژانتین در ترکیب اصلی آلبی سلسته قرار خواهد گرفت و همراه با لائوتارو مارتینز و آنخل دی ماریا، مثلث خط حمله آرژانتین را شکل خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->