جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: از اول انقلاب این گوش شنوا بوده است

  • کد خبر: ۱۳۵۸۲۴
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: از اول انقلاب این گوش شنوا بوده است
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اینکه گفته می‌شود صدای اعتراض مردم در این چهل سال شنیده نشده، اجحاف به نظام است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، در پنجاه‌و‌نهمین جلسه علنی این شورا اظهار کرد: از حضور پرشکوه مردم در تشییع شهدای حافظ امنیت تشکر می‌کنم.
وی افزود: دو شهید بسیجی در آستانه هفته بسیج، شهد شیرین شهادت را نوشیدند که ان‌شاءالله مسببان آن به سزای اعمال ننگین خود برسند.
وی در ادامه با بیان اینکه گفته می‌شود باید صدای افراد معترض را شنید، گفت: از اول انقلاب این گوش شنوا بوده است. در ۹سالی که در فرمانداری مشهد حضور داشتم، به خواسته معترضان گوش کردم و آن مواردی که قابل انجام و خلاف قانون نبود، رسیدگی می‌شد.
موحدیان خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود صدای اعتراض مردم در این چهل سال شنیده نشده، اجحاف به نظام است. در این ایام از صبر و بردباری نیروی انتظامی و بسیج تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این فرصت خوبی بود که افرادی که احساسی وارد این کار شدند را جدا کنیم، افزود: از این به بعد با قاطعیت با افرادی که امنیت جامعه را مخدوش می‌کنند، نیزوی انتظامی برخورد جدی داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تبریک هفته بسیج ادامه داد: بسیجیان حضور پررنگی در صحنه داشتند و ناجوانمردانه شهید شدند. 
به گفته وی، تیم فوتبال ما امروز مسابقه دارد. ان‌شاءالله تیم ملی اراده خود را در شرایط تحریم نشان دهد و پیروز میدان شود.

پیشنهاد ساخت المان در محل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت

طهوریان، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در این جلسه گفت: آیندگان باید بدانند این دو شهید بزرگوار برای ما به شهادت برسند اگر در همان مکان نامگذاری خیابان رقم نخورد باید ظرف مدت کوتاهی یادمان محل شهادتشان نصب شود.
در همین خصوص مقرر شد طی سه ماه این المان نصب شود.
فاطمه سلیمی، تنها بانوی عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه گفت: درخواست مردمی این بوده که نامگذاری در همان مکان شهادت صورت بگیرد.
ناصحی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز طی تذکری گفت: اختصاص یک معبر فرعی در شان شهدای امنیت نباشد پیشنهادم این است که با کار کارشناسی یک محل مناسب برای این شهدای امنیت در نظر بگیرند.

مصوبات

۱۰معبر به نام شهدا نامگذاری شد

لایحه نامگذاری معابر فرعی به نام شهدای مدافع امنیت با قید دوفوریت به تصویب رسید و معبر فرعی شهید هنرور۱۴ به نام شهید دانیال رضازاده، شهید هنرور۱۶ به نام شهید مدافع امنیت حسین زینال زاده و معبر فرعی ۲۲بهمن ۱۲ با حفظ شماره به نام شهید مرزبانی رضا رضوانی نامگذاری شد.

معابر فرعی شهیدکشمیری۱۹، شهید شفیعی۱، شهید رستمی ۲/۷، شهید علمی‌نژاد۴، رهایی۵، شهید فلاحی۳۸ و الهیه ۱۴ نیز به ترتیب به نام شهید عباسعلی یزدانی، شهید محمد جواد خداداد اول، شهید محمد تقی خیابانی، شهید مهدی خاکباز، شهید عبدالحسین حیدری خلیلی، شهید محمد رضا سنجرانی و شهید علی‌اکبر قادری نامگذاری شد.

لایحه تعیین تکلیف اماکن و ابنیه پادگان لشکر ۷۷ ثامن الائمه تصویب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->