نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳
سرخط خبرها

شهروند بسیجی در مریوان ترور شد

  • کد خبر: ۱۳۶۳۶۶
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
شهروند بسیجی در مریوان ترور شد
افرادی ناشناس امروز یک پیرمرد بسیجی مریوانی را به شهادت رساندند.

به گزارش شهرآرانیوز، شامگاه امروز افرادی ناشناس یک فرد بسیجی را در جلوی منزل شخصی‌اش با شلیک گلوله جنگی از پشت به شهادت رساندند.

علی فتاحی از شهروندان مریوانی است که به بهانه عضویت در بسیج توسط افراد مزدور دشمن و ضدانقلاب به شهادت رسید.  

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: شامگاه امروز یک شهروند مریوانی به هویت علی فتاحی از پشت مورد حمله قرار می‌گیرد و با سلاح جنگی به شهادت می‌رسد.

محمد رضایی افزود: هنوز هویت ضاربین این شهروند مریوانی مشخص نشده است، اما آنچه به نظر می‌رسد از عوامل ضدانقلاب بوده که از این فرصت اتفاقات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند.

همزمان با آغاز ناامنی‌ها در کردستان، موج‌سواری گروهک‌های ضدانقلاب و معاند در منطقه شروع شد و با بسیج تمامی امکانات و عده و عُده تلاش کردند ناامنی را در شهر‌های کردستان و دیگر مناطق کردی گسترش دهند که با همت نیرو‌های نظامی و انتظامی و اطلاعاتی تلاش آن‌ها همانند ۴۳ سال گذشته بی‌ثمر ماند.

گفتنی است، از ابتدای اتفاقات و ناامنی‌های اخیر در کردستان تاکنون ۶ نفر از نیرو‌های انتظامی و سپاه برای دفاع از امنیت مردم کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->