راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد معارفه شد

  • کد خبر: ۱۳۷۲۷۷
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد معارفه شد
طی مراسمی سید علی حسینی به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد معارفه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیدا مهربان در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی که با حضور "سید عبدالله ارجائی" شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد گفت: از حسن اعتمادی که طی دو سال و دو ماه گذشته برای ارائه خدمت به من شد تشکر می‌کنم.

وی بابیان اینکه از سطح کارشناسی تا معاونت را تجربه و سعی کردم در تمامی سطوح توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و همکارانم به کار بگیرم اظهار کرد: خوشحالم بگویم که اولین زنی هستم که به‌عنوان نماینده بانوان در سطح معاونت توفیق خدمتگزاری را داشتم.

معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد اضافه کرد: یکی از اقدامات مهمی که در طول این مدت انجام شد این بود که سعی کردیم مدیریت شهری را به‌سوی یک مدیریت نظام‌مند و بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز سوق دهیم که دراین راستا فعالیت‌های زیادی انجام شد.

مهربان تصریح کرد: دراین زمینه کارخانه نوآوری احداث و برنامه‌ریزی و پژوهش‌های زیادی انجام شد.

وی ادامه داد: نتیجه این اقدامات منجر شد که اکنون حدود ۸۳۶ نفراز افراد خلاق جامعه در کارخانه نوآوری مشهد استقراریافته و مشغول فعالیت در حوزه‌های مختلف دانش‌بنیان و فعالیت‌های نوآورانه باشند که مدیرت شهری نیز از بخشی از این فعالیت‌ها بهره‌مند می‌شود.

معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ضمن اشاره به اینکه تعداد زیادی رویداد آموزشی و استارتاپی دراین مدت برگزار شده است اظهار کرد: دراین رویداد‌ها بیش از ۱۳ هزارنفر از بدنه جامعه خلاق حضور پیداکرده‌اند.

مهربان ادامه داد: هدف این بود که مدیریت شهری از طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه برای توسعه شهر و حل چالش‌های شهری استفاده کند.

وی افزود: درمجموع با کمک و همراهی همکارانم اقدامات زیادی دراین مدت انجام‌شده است هرچند که کاستی‌هایی نیز وجود داشته که امیدوارم در ادامه مسیر برطرف شود.

همچنین در ادامه این مراسم سید علی حسینی معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: از حسن اعتماد شهردار در سپردن سکان این بخش مهم مدیریت شهری به این‌جانب تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: توصیه‌ها و نکات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در دستور کار و اولویت معاونت برنامه‌ریزی قرار خواهد گرفت و تلاش خواهد شد تا فرایند‌ها کوتاه و فعالیت‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ادامه داد: اکنون با بحث تدوین بودجه، اصلاح و تفریق بودجه روبه‌رو هستیم ودرکنار آن بحث بودجه کشور و برنامه هفتم توسعه نیز پیشرو است که امیدواریم بتوانیم دراین حوزه نقش‌آفرینی خوبی به نفع شهرداری‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم داشته باشیم.

دراین مراسم آیدا مهربان معاون اسبق برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تکریم و سید علی حسینی به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد معارفه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->