سرخط خبرها

هیو جکمن از «جیمز باند» انصراف داد

  • کد خبر: ۱۳۷۶۷۲
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
هیو جکمن از «جیمز باند» انصراف داد
پیش از انتخاب دنیل کریگ برای ایفای نقش جیمز باند، هیو جکمن به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور در این فرنچایز در نظر گرفته شده بود که او نپذیرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از زمانی که جرج لازنبی برای آخرین بار به عنوان یک ستاره استرالیایی پشت رل خودرو معروف استون مارتین نشست و نقش مشهورترین مأمور مخفی سینما را ایفا کرد، ۳۶ سال می‌گذرد. گفته می‌شود  لازنبی  پیشنهاد سازندگان جیمز باند را برای بازی در فیلمی دیگر از این سری به دلیل سنگین بودن نقش رد کرد تا استرالیایی‌ها سال‌ها در حسرت دیدن یکی از هموطنان خود در این نقش بسوزند و بسازند.

جیمز باند شدن «هیو جکمن» منتفی شد


در حالی که انتظار می‌رفت مذاکره‌ها با جکمن برای پذیرفتن یکی از پرطرفدارترین نقش‌های تاریخ سینما سرانجام به نتیجه برسد و این ستاره جوان پشت رل "استون مارتین" بنشیند، اما او برخلاف همتایش "لازنبی" علاقه چندانی به باند شدن نشان نداد و عطای کار را به لقایش بخشید. گزارش یک روزنامه بریتانیایی حاکی از آن است که جکمن چند ماه پیش پیشنهاد بازی در جیمز باند جدید را دریافت کرد، اما پس از مشورت با همسرش دبورا لی فرنس، آن را نپذیرفت.
"هیو جکمن" پرامیدترین نامزد بازی در "کازینو رویال" بود که حالا با کنار رفتن او بخت سایر نامزد‌ها برای باند شدن بیشتر شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که جکمن ۳۷ ساله به دلیل داشتن چهره‌ای بین المللی پیشنهاد سازندگان جیمزباند را نپذیرفته و اعلام کرده نیازی به پرتاب شدن به دنیای عجیب جیمز باند ندارد. ستاره سرشناس فیلم هایی، چون "مردان ایکس" و "ون هلسینگ" این روز‌ها برای بازی در فیلم جدید وودی آلن نامدار در لندن بسر می‌برد.
گفته می‌شود پیرس برازنان، که در یک دهه اخیر جیمز باند محبوب و موفق سینما بوده، به دلیل سن بالایش توسط تهیه کنندگان فیلم‌های جیمز باند کنار گذاشته شد. برخی معتقدند اخراج او از این پروژه خیلی زود انجام گرفت و برازنان ۵۲ ساله و ایرلندی تبار می‌توانست در یکی دو فیلم دیگر نقش باند را ایفا کند. در هر حال، باید به انتظار نشست و طی روز‌های آینده شاهد انتخاب جیمز باند بعدی بود. شاید جیمز باند آینده از بین "ایوان مک گرگور" ایرلندی یا "کلایو اوون" بریتانیایی انتخاب شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->