ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پخش اخبار «سینما حقیقت» در شبکه مستند تلویزیون

  • کد خبر: ۱۳۸۱۴۸
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
پخش اخبار «سینما حقیقت» در شبکه مستند تلویزیون
با آغاز جشنواره «سینماحقیقت» ویژه برنامه‌ای هر شب راهی آنتن شبکه مستند سیما می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سعید رسولی تهیه‌کننده «ویژه برنامه جشنواره سینماحقیقت» که قرار است هم‌زمان با آغاز جشنواره روی آنتن شبکه مستند سیما برود درباره این ویژه برنامه گفت: ویژه برنامه جشنواره «سینماحقیقت» از سال ۱۳۹۴ به صورت روز پخش در ایام جشنواره، اتفاقات این رویداد فرهنگی و سینمایی را پوشش می‌دهد. در این برنامه هدف ما این است تا به مخاطبانی که توانایی حضور در جشنواره را پیدا نمی‌کنند، گزارش تمام اتفاقات، نشست‌ها، ورک‌شاپ‌ها و فیلم‌های بخش‌های متفاوت را ارایه دهیم.

او درباره برنامه پخش ویژه برنامه شبکه مستند از جشنواره «سینماحقیقت» عنوان کرد: این برنامه از ۲۱ آذرماه، یک روز پس از شروع جشنواره، روانه آنتن می‌شود. ساعت پخش آن هنوز به صورت دقیق مشخص نیست، اما احتمالا مانند سال‌های گذشته در کنداکتور برنامه‌های ساعت ۱۹ تا ۲۳ قرار می‌گیرد. هر قسمت این برنامه ۲۵ دقیقه‌ای است و تمام اتفاقات و رویداد‌های جشنواره، مصاحبه با فیلمسازان و همچنین توجه به فیلم‌های مهم از بخش‌های مختلف این ویژه برنامه است.

تهیه‌کننده «ویژه برنامه جشنواره سینماحقیقت» شبکه مستند در پایان بیان کرد: شبکه مستند تنها شبکه‌ای‌ست که به صورت تخصصی جشنواره «سینماحقیقت» را پوشش می‌دهد چراکه رسالت این شبکه تلویزیونی حمایت از مستند است به همین دلیل ما با پوشش جشنواره تلاش می‌کنیم در کنار حمایت از این رویداد فرهنگی، از سینمای مستند نیز حمایت کنیم.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه به صورت آنلاین و فیزیکی برگزار می‌شود.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->