سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ دیدار تیم‌های ملی ژاپن و کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۳۸۱۹۸
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
ساعت و تاریخ دیدار تیم‌های ملی ژاپن و کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر
تیم‌های ملی ژاپن و کرواسی از ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱، در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تا به اینجای جام ژاپنی‌ها را باید مهمترین شگفتی‌ساز رقابت به حساب آورد. سامورایی‌ها در گروهی با حضور اسپانیا و آلمان حضور داشتند و در ابتدای کار بسیاری از کارشناسان حتی شانسی برای صعود هم برای این تیم آسیایی قائل نبودند. اما شاگردان موری‌یاسو دست به کار بزرگی زدند و با شکست هر دو غول فوتبال اروپا، باعث حذف آلمان نامدار شده و خودشان به عنوان صدرنشین گروه مرگ مسابقات به جمع ۱۶ تیم پایانی رسیدند. حالا نماینده آسیا با اعتماد به نفسی بالا در فکر خلق یک شگفتی دیگر است و می‌خواهد با شکست نایب‌قهرمان دوره قبل جام جهانی، به عملکرد درخشانش در قطر ادامه دهد. تاکوما آسانو که گل پیروزی ژاپن مقابل آلمان را زد، قبل از بازی امشب گفت: به نظرم کار ما تازه شروع شده است و هنوز به هدف خود نرسیده ایم. ژاپن هرگز در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بازی نکرده و ما می‌خواهیم این کار را انجام دهیم. مطمئن هستم که مقابل کرواسی بهترین بازی ممکن را انجام می‌دهیم و این انتظاری است که از ژاپن می‌رود.
در طرف دیگر میدان، تا اینجای کار کروات‌ها نتوانستند عملکرد درخشان چهار سال پیش خود را در قطر تکرار کنند و همین موضوع هم باعث شد که آن‌ها در گروهشان پس از مراکش، به عنوان تیم دوم به این مرحله برسند. کروات‌ها تیم پرستاره‌ای را در اختیار دارند، اما بیشتر ستاره‌هایشان در این جام پا به سن گذاشته هستند و به احتمال فراوان آخرین جام جهانی خود را پشت سر می‌گذارند. مهمترین بازیکن آن‌ها هنوز لوکا مودریچ ۳۷ ساله است، اما در بین تیم پا به سن گذاشته کرواسی، ژوسکو گواردیول ۲۰ ساله در قلب خط دفاعی این تیم خود را به عنوان یکی از ارکان موفقیت کروات‌ها مطرح کرده است. کرواسی امیدوار است تا در بازی امشب با ترکیب تجربه بازیکنان قدیمی و انرژی چند مهره جوانش بتواند ژاپن شگفتی‌ساز را در بازی امشب شکست دهد و یک گام دیگر به تکرار افتخار حضور در فینال جام جهانی نزدیک شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->