نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

سیدجلال از فدراسیون فوتبال طلبکار است!

  • کد خبر: ۱۳۸۲۴۲
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
سیدجلال از فدراسیون فوتبال طلبکار است!
مربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند سال همچنان از فدراسیون فوتبال طلبکار است!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، باوجود اینکه بیش از ۴ سال از صعود تیم ملی ایران به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌گذرد و فدراسیون فوتبال برای این موفقیت به اغلب بازیکنان وقت ایران، پاداش حدود ۲۰ هزار دلاری پرداخت کرده است، اما سیدجلال حسینی که در آن زمان پیراهن تیم ملی را برتن داشت و چند بازی به میدان رفت، هنوز موفق نشده این مبلغ را از فدراسیون دریافت کند.

این درشرایطی است که سیدجلال حسینی به همراه وکیل خود بار‌ها به فدراسیون فوتبال رفته، اما پاسخ سربالا شنیده و حتی خزانه‌داری فدراسیون گفته بود که این مجموعه نمی‌تواند چنین مبلغی را بپردازد چراکه فدراسیون اعتباری از فیفا دریافت نکرده که بخواهد این پول را پرداخت کند.

با وجود پیگیری‌های فراوان سیدجلال حسینی، هنوز به طور دقیق، شفاف‌سازی‌های لازم صورت نگرفته که چرا این پاداش ۲۰ هزار دلاری برخلاف سایر بازیکنان تیم به حسینی پرداخت نشده است بدهی که حالا حدود هفت میلیارد و دویست میلیون ریال می‌شود.

سیدجلال حسینی سال گذشته در مصاحبه‌ای طلب خود از فدراسیون فوتبال را تایید کرده بود و در مورد حکم کمیته وضعیت بازیکنان گفته بود: این که بازیکنان به دنبال مطالبات خود باشند یک بحث است، اما خودم از چند باشگاه طلبکارم آیا جرات می‌کنند طلبم را از آن‌ها بگیرند؟ من از فدراسیون طلب دارم، جرات دارند پولم را از فدراسیون بگیرند؟ قانون خوب قانونی است که برای همه اجرا شود. امیدوارم این قانون برای همه اجرا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->