نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب چه گفت؟ دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم روی آنتن می‌رود چهارمین حمله مقاومت عراق به یک پایگاه رژیم صهیونیستی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به غرب رفح پنج شهید برجای گذاشت + فیلم (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) المیادین جزییات موافقت حماس با طرح آتش بس پیشنهادی را منتشر کرد آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح دبیرکل اتحادیه عرب: اسرائیل برای رفح نقشه شومی دارد حمله پهپادی دیگر مقاومت عراق به اهداف اسرائیلی؛ این‌بار جولان اشغالی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم
سرخط خبرها

رویترز مدعی حمله روسیه از خاک بلاروس به اوکراین شد

  • کد خبر: ۱۳۸۸۲۵
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
رویترز مدعی حمله روسیه از خاک بلاروس به اوکراین شد
رسانه غربی مدعی شد احتمال حمله روسیه به اوکراین از خاک بلاروس وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، دولت بلاروس در بحبوحه جنگ میان روسیه و اوکراین، تمرکز نیروها و تجهیزات نظامی را در مرزهای خود در دستور کار قرار داد.

بنا به گزارش رویترز، بلاروس در نظر دارد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تجهیزات و نیروهای نظامی خود را تحت عنوان یک رزمایش ضد تروریسم جابجا کند. رویترز با یادآوری اینکه این تازه ترین اقدام نظامی بلاروس این شبهه را ایجاد کرده است که روسیه ممکن است حمله جدیدی به اوکراین از کشور بلاروس، به عنوان متحد خود صورت دهد.

خبرگزاری دولتی بلتا روز چهارشنبه نیز به نقل از شورای امنیت بلاروس اعلام کرد: در این مدت قرار است تجهیزات نظامی و کادر نیروهای امنیت ملی بلاروس جابجا شود. شورای امنیت ملی بلاروس اشاره به محل جابجایی این نیروها نکرد.

در گزارش رویترز آمده است که در آستانه این رزمایش، تردد شهروندان بلاروسی در امتداد جاده ها و مناطق عمومی خاص محدود خواهد شد. همچنین هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه کدام مناطق تحت تأثیر این رزمایش قرار خواهند گرفت یا خود رزمایش نظامی به چه شکل برگزار می شود، اعلام نشده است.

ادعاهای رویترز در این باره در حالی عنوان می شود که پیشتر بلاروس اعلام کرده که وارد جنگ در کشور اوکراین نخواهد شد. «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس پیش از این با اشاره به تهدیدات کی یف و غرب برای بلاروس، به نیروهای نظامی این کشور دستور داده بود تا به طور مشترک با نیروهای روسیه در نزدیکی مرز اوکراین مستقر شوند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->