برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

راهکار عجیب استقلال برای حفظ یک ستاره!

  • کد خبر: ۱۳۸۹۹۳
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
راهکار عجیب استقلال برای حفظ یک ستاره!
باشگاه استقلال برای حفظ ستاره خود به دنبال تهیه پول است!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال در حالی برای ادامه فصل آماده می‌شود که علی فتح الله زاده با مشکلات بسیاری روبرو شده است و ناچار به پرداخت مبالغ بالایی برای حفظ چند ستاره تیمش است.

مشکل محمد محبی تا حدودی حل شده است و این بازیکن تا پایان فصل در استقلال می‌ماند، اما این در حالی است که استقلال با مشکلی مشابه این بازیکن در مورد مهدی قائدی روبرو شده و در حال حل این موضوع است.

قائدی برای ادامه همکاری با استقلال نیاز به پرداخت مبلغی به باشگاه الشباب الاهلی دارد و این در حالی است که باشگاه استقلال هنور نتوانسته این مبلغ را تهیه و به باشگاه فوق پرداخت کند و عنوان شده که آبی‌ها تا پایان هفته آینده برای پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزاردلار مهلت دریافت کردند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال برای پرداخت این مبلغ باز هم از اطرافیان و دوستانش طلب پول کرده و قرض گرفته است تا این بازیکن در استقلال بماند و ناچار نشود استقلال را در میانه راه و در آستانه نیم فصل دوم ترک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->