نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها
نگاهی به حریفان ۴ مدعی قهرمانی در ۴ بازی باقی‌مانده تا نیم‌فصل

مسیر مدعیان تا رسیدن به نصف جام

  • کد خبر: ۱۳۹۱۱۱
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
مسیر مدعیان تا رسیدن به نصف جام

رسیدن به روز‌های پایانی تعطیلات فیفادی و مسابقات جام‌جهانی باعث شده است شروع دوباره رقابت‌های لیگ‌برتر نزدیک‌تر از همیشه به چشم بیاید و هواداران فوتبال در انتظار برگزاری ادامه مسابقات لیگ هستند تا تکلیف تیم صدرنشین در کورس جذاب تیم‌های بالانشین جدول در پایان نیم‌فصل اول مشخص شود.

پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر و سپاهان با ایجاد حاشیه‌ای امن نسبت به سایر رقبا در تلاش برای کسب عنوان صدرنشین نیم‌فصل نخست هستند و بدون‌شک جذابیت و حساسیت در رقابت بین آن‌ها در هفته‌های پیش‌رو به اوج می‌رسد. حالا چهار تیم بالانشین جدول برای پایان نیم‌فصل با صدرنشینی مسیر پیچیده‌ای را در مقابل خود می‌بینند.

قرعه سخت سرخ‌پوشان

پرسپولیس تنها تیم حاضر در جمع مدعیان است که سه مسابقه از چهار دیدار پایانی‌اش در نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ودوم را باید با یکی از شش تیم برتر جدول انجام بدهد که این مسئله نشان می‌دهد شاگردان یحیی گل‌محمدی در قیاس با سایر رقبای خود، راهی دشوارتر در مقابل خود خواهند داشت. سرخ‌پوشان پایتخت بعد از پشت‌سرگذاشتن شهرآورد، باید در خانه مقابل پیکان قرار بگیرند و سپس دو مسابقه دشوار را مقابل گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران برگزار کنند.

شهرآورد، کلید قهرمانی نیم‌فصل آبی‌ها

استقلال فصل گذشته توانست نیم‌فصل نخست را با صدرنشینی به پایان برساند و آبی‌پوشان این فرصت را دارند تا در لیگ بیست‌ودوم هم با هدایت ریکاردو ساپینتو دوباره صدرنشینی را در پایان نیم‌فصل تجربه کنند. البته کلید نجات آبی‌ها، در مسابقه شهرآورد است، به‌طوری‌که پیروزی مقابل پرسپولیس می‌تواند نیمی از راه صدرنشینی در نیم‌فصل نخست را برای شاگردان ساپینتو هموار کند.

آبی‌پوشان پایتخت بعد از شهرآورد باید مقابل صنعت نفت آبادان، مس رفسنجان و تراکتور تبریز قرار بگیرند که روی کاغذ شاید فقط تقابل با صنعت نفت آسان به‌نظر بیاید. بااین‌حال، استقلالی‌ها فرصت دارند با کسب حداکثر امتیازات باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل نخست، خاطرات شیرین فصل گذشته را تکرار کنند و نیم‌فصل را بازهم با صدرنشینی به پایان برسانند.

کار دشوار شاگردان قلعه‌نویی

گل‌گهر سیرجان برای رسیدن به صدر جدول تا پایان نیم‌فصل نخست، کاری نسبتا دشوار دارد، به‌طوری‌که ابتدا باید در خانه مقابل تیم سخت‌کوش هوادار با هدایت ساکت الهامی قرار بگیرد و سپس در اراک به‌مصاف آلومینیوم برود که نمایش‌های خوبی در لیگ بیست‌ودوم داشته است. شاگردان قلعه‌نویی در سخت‌ترین مسابقه تا پایان نیم‌فصل نخست، در هفته چهاردهم باید برابر پرسپولیس در خانه صف‌آرایی کنند و آخرین مسابقه نیم‌فصل اول گل‌گهر هم باید در آبادان برابر قعرنشین لیگ یعنی صنعت‌نفت برگزار شود.

مسیر آسان زردپوشان

سپاهان تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم قرار نیست با رقبای مدعی رودررو شود و شاگردان ژوزه مورایس باید به‌مصاف تیم‌های دوازدهم تا پانزدهم جدول رده‌بندی بروند. سپاهان در نخستین گام بعد از تعطیلات فیفادی، در انزلی میهمان تیم ملوان است که پیش از آغاز تعطیلات توانست خودش را از قعر جدول جدا کند و بردی روحیه‌بخش مقابل فولاد خوزستان به‌دست بیاورد.

نفت مسجدسلیمان، پیکان و مس کرمان دیگر رقبای سپاهان تا پایان نیم‌فصل نخست خواهند بود، آن‌هم درحالی‌که شاگردان مورایس اکنون با بیست امتیاز در فاصله چهارامتیازی تا صدر جدول هستند و عبور موفق از سد تیم‌های بحران‌زده و پایین‌جدولی می‌تواند دوباره سپاهانی‌ها را به صدر جدول لیگ بیست‌ودوم برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->