شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم
سرخط خبرها

چرا رستم قاسمی در چین فوت کرد؟

  • کد خبر: ۱۳۹۱۶۶
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
  • ۲
چرا رستم قاسمی در چین فوت کرد؟
پیکر رستم قاسمی وزیر سابق راه‌و‌شهرسازی بامداد امروز شنبه (۱۹ آذرماه) وارد ایران شد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرگزاری برنا امروز در خبری اعلام کرد که یک منبع آگاه گفته است: مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی برای مداوا به کشور چین سفر کرده بود و در همانجا دارفانی را وداع گفت.

به گفته این منبع آگاه، پیکر رستم قاسمی بامداد امروز شنبه با پرواز شماره ۰۷۸ شرکت هواپیمایی ماهان، از فرودگاه پکن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران منتقل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم و وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد ۱۷ آذر ماه پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. 

علی جعفری مشاور رستم قاسمی در بیان علت فوت وزیر سابق راه و شهرسازی اظهار داشت: سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب مهندس قاسمی به وزارت، نشانه‌های بیماری در وی ظاهر شد، اما ایشان ضمن آغاز درمان، با تمام توان وظایف خود را دنبال می‌کرد، که متاسفانه از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد.

وی افزود: رستم قاسمی از رئیس‌جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند و پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد. متاسفانه پیشرفت بیماری سرطان به‌گونه‌ای بود که درمان افاقه نکرد و در نهایت امروز خانواده و همه دوستان و همرزمانش را در غم از دست دادن خود سوگوار کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
1
9
همین مونده بود از چین جنازه وارد کنیم!
ناشناس
France
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
8
با سلام
من هم یک سوال دارم ، چرا آیت‌الله شریعتمداری یک لقمه غذا در دهانش ماند و خفه شد بعد از اینکه با عملی موافق نبود و چرا مرحوم آیت‌الله قمی فوت کرد و....
حال شما بنویسید که سرطان داشت این هم از حرف های خنده‌دار است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->