دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور
سرخط خبرها

دکتر حمید قره حسنلو کیست؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۹۳۶۵
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
  • ۲۸
دکتر حمید قره حسنلو کیست؟ + جزئیات
حمید قره حسنلو و همسرش فرزانه قره حسنلو از دستگیر شدگان و متهمان قتل روح الله عجمیان در کرج هستند به اعدام محکوم شد و برای همسرش فرزانه قره حسنلو نیز به ۱۵ سال حبس صادر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر حمید قره حسنلو متولد سال ۱۳۴۸ در کرج رادیولوژیست دارای دکترای حرفه ای پزشکی اهل ایران است.

حمید قره حسنلو و همسرش فرزانه قره حسنلو از دستگیر شدگان و متهمان قتل روح الله عجمیان در کرج هستند به اعدام محکوم شد و برای همسرش فرزانه قره حسنلو نیز به ۱۵ سال حبس صادر شد.

او از بازداشت شدگان در اعتراضات اتوبان کرج و بهشت سکینه کرج در آبان ماه ۱۴۰۱ ایران پزشک و متخصص رادیولوژی است که در دادگاه انقلاب کرج به قتل روح الله عجمیان در جریان مراسم چهلم حدیث نجفی در شهر کرج به اعدام محکوم شد.

او به دلیل مشارکت در شکنجه و قتل روح الله عجمیان به اتهام افساد فی الارض و اعدام محکوم شد. همسرش فرزانه قره حسنلو نیز به ۱۵ سال حبس محکوم شده است. صدور حکم اعدام برای این زن و شوهر پزشک با اعتراضات جمعه پزشکی و کاربران شبکه اجتماعی همراه بوده و واکنش های گسترده ای را در پی داشته است.

فوری:« مجید‌رضا رهنورد» قاتل دو بسیجی مشهدی اعدام شد (۲۱ آذرماه ۱۴۰۱)

سوابق دکتر حمید قره‌حسنلو 

دکتر حمید قره حسنلو کیست؟ + جزئیات

دکتر حمید قره‌حسنلو رادیولوژیست دارای مدرک تحصیلی دکترا حرفه ای پزشکی است که سابقه ۲۷ سال فعالیت در حیطه پزشکی را در کارنامه خود دارد. او متاهل و دارای دو فرزند می باشد و در حال حاضر در زندان به سر می برد.

او متخصص رادیولوژی و تصویربرداری است که در مهرماه ۱۴۰۱ پس از حضور در مراسم چهلم حدیث نجفی به اتهام شکنجه و قتل روح الله عجمیان بسیجی دستگیر و روانه زندان شد.

در دادگاه دکتر حمید قره‌حسنلو چه گذشت؟

به گزارش رسانه قوه قضاییه، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شکنجه و شهادت سید روح‌الله عجمیان روز پنج‌شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد. متهمانی که در این جلسه به اتهامات آنان رسیدگی شد، یک زن و شوهر (حمید و فرزانه قره حسنلو) بودند که در فیلم‌ های ضرب‌ و‌ شتم شهید حضور داشتند. پزشک بودن مرد و نیز حضور خانوادگی در اغتشاش و شکنجه نیروی بسیجی باعث شد دادگاه این دو نفر و هویت آنها، مورد توجه فعالان مجازی قرار بگیرد.

جلسه دادگاه نشان داد این دو نفر به دلیل شرکت در مراسم چهلم حدیث نجفی بازداشت نشده‌اند، بلکه به دلیل مشارکت در شکنجه شهید سیدروح‌الله عجمیان، در همان شب حادثه در منزل‌شان بازداشت شده‌اند.

فیلم‌های جدیدی از صحنه حادثه در گوشی موبایل حمید قره‌حسنلو موجود بوده که نشان می‌دهد او به طور جدی مشغول فیلمبرداری از شکنجه شهید بوده است. پزشک بودن متهم و منافات اقدامات او با همه اصول انسانی و از همه مهم‌تر «قسم پزشکی» باعث شده است تا موجی مجازی علیه این فرد شکل بگیرد.

اتهام افساد فی الارض

دکتر حمید قره حسنلو کیست؟ + جزئیات

در ابتدای جلسه، ریاست دادگاه با اعلام رسمیت، دادگاه دادرسی متهم حمید قره‌حسنلو را اعلام کرد و از  نماینده دادستان خواست کیفرخواست نامبرده را قرائت کند تا متهم از خود دفاع کند.

نماینده دادستان گفت: متهم حمید قره‌حسنلو فرزند محمدعلی به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرائم علیه امنیت کشور، حمله به مأموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بازداشت شده است.

وی افزود: طبق اظهارات متهم حمید قره‌حسنلو همراه با همسر خود فرزانه قره‌حسنلو جهت حضور در بهشت سکینه (س) و در محل ضرب و جرح و شهادت بسیجی شهید روح الله عجمیان حضور داشته‌اند.

نماینده دادستان ادامه داد: طبق مستندات جمع‌آوری‌شده و فیلم زمان ضرب و جرح شهید عجمیان روی انگشت اشاره دست چپ متهم حمید قره‌حسنلو آثار زخم و خونریزی مشهود است. زمانی که آرین فرزام‌نیا از پشت با کارد به شهید ضربه می‌زند، در دومین ضربه دست این متهم هم که همان جا حضور داشته زخمی می‌شود. همسر متهم که در محل حاضر بوده و از متهمان پرونده است در اظهارات خود گفته متهم یک لگد به بسیجی شهید زده است.

وی عنوان کرد: در زمان دستگیری متهم در منزل وی و در بررسی گوشی همراه متهم، فیلمی از زمان حادثه که توسط خود متهم ضبط شده نیز کشف شده است.

متهم در دفاع از خود گفت: من و همسرم جهت حضور سر مزار یکی از آشنایان به بهشت سکینه (س) رفته بودیم و قصد داشتیم اگر برای خانم نجفی هم مراسمی بود، حضور پیدا کنیم.

قاضی از متهم پرسید: گفته شده شما اولین نفری بودید که در بهشت سکینه (س) حاضر شدید.

در ادامه دادگاه، فیلم حضور متهم در صحنه جنایت به دستور قاضی پخش شد.

متهم گفت: در اتوبان دنبال راه برگشت بودیم که صحنه ضرب و جرح شهید عجمیان پیش آمد.

قاضی پرسید در محل دستگیر شدید؟ دست شما چرا زخمی شد؟

متهم: شب در منزل دستگیر شدیم و متوجه نشدم دستم چرا زخمی شد. همسرم در محل وقوع جنایت جمعیت را کنار می‌زد تا شهید را نزنند.

قاضی خطاب به متهم گفت: جمعیت را کنار می‌زدید تا صحنه بهتر تصویربرداری شود. شما سردستگی جمع اغتشاشگران و فرماندهی جمع حاضر در صحنه را به عهده داشتید؟ کسی که مأموریتی ندارد، چرا باید فیلم جزئیات صحنه را تهیه کند و در همه صحنه‌ها پیگیرانه حضور داشته باشد؟

متهم گفت: من بدون منظور فیلم گرفتم و در حد لیدری نیستم.

قاضی پرسید: درآمد ماهانه شما چقدر است؟

متهم پاسخ داد: بین ۵۰ تا ۱۰۰میلیون درآمد ماهانه دارم.

قاضی خطاب به متهم گفت: پس مشکل اقتصادی ندارید، انگیزه شما مخالفت با نظام بود؟

متهم ادامه داد: هدفی نداشتم، اشتباه کردم. من به اشتباه این رفتار‌ها را انجام دادم.

قاضی گفت: شما به عنوان لیدر آشوب معرفی شده‌اید و در بستن اتوبان، ضرب و جرح و شهادت بسیجی شهید روح‌الله عجمیان نقش داشته‌اید. *شما صحنه‌گردان بودید و همه جا حضور داشتید. در بهشت سکینه (س)، در اتوبان حتی در لابه‌لای ماشین‌ها به دنبال چه بودید؟

متهم: هدفی نداشتم زمانی که به سمت ماشین‌ها می‌رفتیم، شیشه‌های ماشین‌ها شکسته بود.

قاضی پرسید: جوان‌ها تحت فرمان شما بودند؟ چرا به شهید عجمیان لگد زدید؟

متهم: نه من لگد نزدم.

قاضی در پاسخ گفت: خانم شما در بازجویی اعتراف کرده که شما لگد به شهید زدید.

قاضی در ادامه از متهم خواست دفاع آخر خود را بیان کند.

متهم قره‌حسنلو خطاب به قاضی گفت: من این اتهامات را نمی‌پذیرم.

نماینده دادستان در ادامه با اجازه از قاضی مجدداً گفت: اظهارات آرین فرزام‌نیا نسبت به شما این است که شهید را نگه داشته‌اید و او ضربه زده است. در این فیلم هم که ضبط شده مشخص است شما با خشم در حال قدم زدن هستید و برخلاف سوگندی که یاد کردید، به مجروحی که روی زمین افتاده است، کمک نمی‌کنید. برای کفش خونی‌تان که آغشته به خون شهید عجمیان است، چه توضیحی دارید؟

متهم در پاسخ گفت: من کاری نکرده‌ام. اشتباه کردم.

اظهارات متهم فرزانه قره حسنلو در دادگاه

قاضی در ادامه از متهم فرزانه قره‌حسنلو خواست در پاسخ به کیفرخواست قرائت شده دفاعیات خود را بیان کند.

متهم گفت: من فساد فی الارضی انجام نداده‌ام و به شهید عجمیان دست نزده‌ام. تنها در اثر هیجانات القایی از شبکه‌های معاند به بهشت سکینه (س) رفتم، اما شلوغ شد و در جاده متوقف شدیم و دیدیم که چند نفر به شهید ضربه می‌زنند.

قاضی پرسید: شما دور شهید چرخیدید و هیچ کاری برای دفاع از وی انجام ندادید.

متهم ادامه داد: من فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارم، فقط برای همسایه یک پیامک دادم که در مراسم چهلم شرکت کنند.

قاضی: این پیام را برای شبکه‌های معاند و بی‌بی‌سی و فرانسه هم فرستادید؟ متهم پاسخ نداد.

جواب پدر و مادر شهید را چه بدهیم؟

دکتر حمید قره حسنلو کیست؟ + جزئیات

قاضی خطاب به متهم گفت: گناه این بسیجی شهید چه بود؟ دیروز در جلسه پدر شهید گفت گناه بچه من چه بوده است؟

متهم: او هیچ گناهی نداشت.

متهم پاسخ داد: من واقعاً متأسفم و صحنه بسیار دردناکی بود. اشتباه کردم، اما در شهادت این بسیجی هیچ مشارکتی نداشتم. پشیمانم و امیدوارم مورد عفو قرار بگیرم و با بخشش و شفقت با من رفتار شود.

بیوگرافی فرزانه قره حسنلو

دکتر حمید قره حسنلو کیست؟ + جزئیات

وکیل زن و شوهر پزشک

قاضی از وکیل متهم پرسید: شما از زمان بازداشت متهم با موکل خود دیدار داشته‌اید؟

وکیل گفت: بله من موکلم را می‌بینم و از اینکه دادگاه به ما فرصت کافی برای صحبت داده است تشکر می‌کنم. موکلم متأسفانه تحت تأثیر فضای مجازی وسوسه شده و در حال حاضر نادم و پشیمان است و از دادگاه محترم تقاضای عفو و بخشش برای نامبرده را دارم.

حکم اعدام حمید قره حسنلو

پس از برگزاری اولین جلسه دادگاه برای او به جرم مشارکت در کشته شدن یک بسیجی به نام روح‌الله عجمیان حکم اعدام صادر شده‌است.

سخنگوی قوه قضاییه گفته‌است «بر اساس احکام صادره، برای پنج نفر از متهمان اقدامات مؤثر و اصلی از قبیل جرح با چاقو و ضرب و جرح با سنگ و مشت و لگد و کشیدن بدن برهنه روی آسفالت خیابان»، حکم اعدام صادر شده و «۱۱ متهم دیگر از جمله آن سه جوان کمتر از ۱۸ سال، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند».

درخواست پزشکان برای آزادی او

جمعی از پزشکان سراسر کشور با امضای بیانیه‌ای خواستار آزادی و صدور منع تعقیب برای حمید قره‌حسنلو و همسرش فرزانه قره‌حسنلو شدند.

در نامه بیش از هزار و ۱۰۰ پزشک که خطاب به رئیس سازمان نظام پزشکی ایران نوشته شده، گفته شده آقای قره‌حسنلو از پزشکان خوش سابقه کشور است و درخواست شده جهت متقاعد کردن نهادهای ذیربط و صدور منع تعقیب یا وثیقه برای آزادی او اقدام شود تا «در فضای آرام و عادلانه براساس موازین شرعی و حقوقی و توأم با عدالت توسط دستگاه قضایی و رعایت حق انتخاب وکیل رسیدگی شود».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۴
مصطفی
United States of America
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
7
14
واقعا این پزشکان که خود قسم خورده اند که برای زنده ماندن انسانها تمام تلاششان را کنند، نمیدانند همکارشان نتنها برای نجات حان عجمیان کاری نکرده بلکه در قتل او مشارکت کرده است.!!!؟ اگر وزیر بهداشت بودم، پروانه عین این 1100 پزشک را تعلیق می کردم.
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
7
7
هروقت دموکراسی را رعایت کردین و همه نظرها چه موافق یا مخالف را انتشار دادین دعوت به نوشتن نظر کنید ... باتشکر از فهم بالای شما
رضا قربانپور
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
4
2
دلیل اعدام باید مشخص بشه اخه میشه
ک
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
6
11
کاری ندارم پزشک باشی کمک نکنی اصلا جزو انسان نیستی
چه دلی دارید شماها والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
3
3
واقعا که
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
3
10
رحم بر محاربان ساده اندیشی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
5
12
اگر این اقای دکتر خوش سابقه هست بجای اینکه تو مطبش باشه وبه مردم خدمت کنه اونجا چکار میکرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
5
3
راستی از دادگاه اختلاس ۹۰ هزار میلیاردی فولاد چه خبر برادر رسانه ای؟!اونم به این سرعت داره پیگیری میشه انشاالله؟یا دست خودی ها در کاره و بیخیال ماجرا هستند؟!وای که چقدر شغل ها با این پول زبون بسته میشد ایجاد کرد و زمینه کار چند تا جوون فراهم میشد که بخاطر دغدغه معیشت دیگه نمیومدن تو‌خیابون تا لقب اغتشاشگر بهشون بچسبه!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
2
7
الله اعلم. گرفتن اقامت اونور آب به هر قیمت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
2
6
آقای ناشناس نادان بسیجی ها بچه های مردم تو خیابون میکشن؟؟خجالت نمیکشی این حرفو میزنی ؟بسیجی برا امنیت تو و خانواده ات میاد تو خیابون نادان از جون خودش میگذره.بعد تو راست راست میگردی دروغ میگی .اگر واقعا میخوای یه بسیجی بشناسی برو یک هفته باهاش زندگی کن بعد بیا نظر دروغی بده اگر وجدانی هنوز داری
Shohreh
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
3
4
یک پزشک و همسرش که هردو پزشک هستن، چرا باید در مراسم کسی شرکت کنن که هیچ نسبت فامیلی با اون ندارن و احتمال وقوع درگیری و اغتشاش هم هست؟ چطور و با چه دلی تونست از صحنه های قتل و شکنجه شهید عجمیان فیلم برداری کنه؟ ان شاالله خدا ببخشتش و حکم اعدام در موردش نقض بشه.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
4
6
بابا تو رو خدا یه کم چشماتون رو از رسانه های اون وری ببندید و بیاین فیلمی که موجوده رو هم ببینین.
کدوم بسیجی کسیو کشته بی انصاف ها.
هی واستون تکرار کردن و شما هم نشخوار میکنین.
زنش داره میگه شوهرم لگد زد به بسیجی
اونی که چاقو زده میگه این دکتره بدن بسیجی رو نگه داشت تا من ضربه بزنم
فیلماش هست
باز یه عده میگن رفته بود کمک.

الهی هر کسی که از همچین موجود سنگ دلی دفاع میکنه
روزی زیر دست امثال این به اصطلاح دکتر بیفته تا حساب کار دستش بیاد.
صنم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
4
5
من یک پزشکم و اعلام برائت میکنم از این پزشک و خواستار اجرای حکم ایشانم. تعجب میکنم از همکارانی که به حمایت از این پزشکی که بویی از انسانیت نبرده کردن!
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
3
4
یه پزشک چرا باید در این گونه مواقع که انسانی کشته میشه جو سیاست برداره، صورت انسانی مسئله رو نگاه میکرد و به وظیفه ش عمل می کرد لابلای ماشینا دنبال چی بوده؟ اینکه کاملا به هنوان یه مخالف جو زده وارد قبرستان شده شکی نیست، از نظر من کارش اشتباه بوده و حتی پزشکانی که درخواست به بخشش این انسان نما را دارن برای مردم کشورم بسیار خطرناکن متاسفم
صدرا
Belgium
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
3
1
جانیان و داعشیان و قاتلان را اعدام نکنید لطفا!
در غیر اینصورت هشتگ خواهیم زد.
hl
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
2
3
دکتر خوش سابقه آدم کشته ببین بد سابقه اش که زیادم هستن چکاره ان؟
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
3
3
اشد مجازات
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
2
3
اگه چنین کاری کرده که خدا جوابش و میده خودش دوتا بچه داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
0
ای ادمها چه میکنید با خود ؟ همدیگر را نکشید جنگ ودعوا نکنید خدا را فراموش نکنید
توام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
0
1
به کجا چنین شتابان ؟ ! ؟
مردمان جامعه ما چرا اینگونه نسبت بهم بی رحم شده اند ؟ ! ؟ ؟ ! ؟ ؟ ! ؟ ؟ ! ؟ ؟ ! ؟
راهکار برون رفت ازین همه خشم و خشونت کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلسوز انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
1
3
من خودم پزشک متخصصم، هم آقای قره حسن لو و هم اون ۱۱۰۰ نفر مایه ننگ جامعه پزشکی اند.
متأسفانه احمق هایی هم هستن که مغرضانه جای ظالم ومظلوم رو عوض میکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
1
1
خوشی زیاد دلش رو زده بود
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
2
0
پس اگر حمید قلعه حسن لو اعدام نشه معلومه که قوه قضاییه حق رو زیر پا گذاشته
چطور می تونندمردم بدبخت ومعمولی که خلاف می کنند وجرمشون ثابت می شه رو اعدام کنید مثل آب خوردن
بایدحمید قلعه حسن لو هم به سزای عملش برسه

برا سن این این یارو خیلی زشت بوده که بگه اغفال شدم
سن خر پیره رو داره

لابد فیلم می گرفته که اقامت بدند بهش
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
1
0
حضور یک زوج پزشک در اغتشاشات باعث تاسفه با ۲۷ سال خدمت پزشکی!! برو خدا تو شکر کن و دست دکتر ولایتی رو ببوس .
اسما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
1
1
اگه شهید عجمیان این کار و با قره حسنلو انجام میداد چی اونوقت هم خدا نمیشناختید یا دنیا رو خراب میکردید ها
راه پزشکی را باز کنید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
2
با سلام وقتی راه پزشکی انحصاری باشد مثل این متهم پزشک می شود که در صحنه سیاسی با این دارمد نجومی نمکدان می شکنند . عاقبت بخیری خیلی سخت شده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->