نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

آرژانتین برای مسی

  • کد خبر: ۱۳۹۷۰۵
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
آرژانتین برای مسی
امشب اولین بازی از مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی فوتبال برگزار می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز؛ اولین بازی از مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی فوتبال درحالی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ بین آرژانتین و کرواسی برگزار می‌شود که همه آرژانتینی‌ها می‌خواهند با برنده‌شدن در این بازی و رسیدن به فینال آرزوی قهرمانی جام‌جهانی برای لیونل مسی را در سال‌های پایانی فوتبالش محقق کنند.

مسی با آرژانتین در پنجمین مأموریتش برای فتح جام، وضعیت ایده‌آل‌تری نسبت به هر دوره دیگری دارد. آن‌ها با غلبه بر هلند راهی نیمه‌نهایی شدند و باید از سد کرواسی، تیمی که قاتل برزیل بوده است، عبور کنند. آرژانتین که از سال ۱۹۸۶ به بعد طعم قهرمانی در جام‌جهانی را نچشیده است، در سال ۲۰۱۴ با مسی تا فینال پیش رفت، اما با قبول شکست مقابل آلمان از کسب جام بازماند. حالا درصورتی‌که آلبی‌سلسته بتواند به فینال راه یابد و آنجا هم پیروز شود، لئو مهم‌ترین صفر فوتبالی‌اش را سرانجام پاک خواهد کرد.

احتمال غیبت دی‌ماریا در بازی امشب

تیم‌ملی آرژانتین فقط دو پیروزی تا رسیدن به رؤیای قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر فاصله دارد. این تیم در نیمه‌نهایی با کرواسی دیدار خواهد کرد و برای شکست‌دادن حریف و رسیدن به فینال، با دغدغه‌هایی نیز روبه‌روست که یکی از آن‌ها احتمال غیبت دی‌ماریاست. ستاره آرژانتینی یوونتوس در بازی با لهستان از ناحیه ران پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شد و دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی تیم‌ملی کشورش مقابل استرالیا را از دست داد. دی‌ماریا در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل هلند فقط ۱۰ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و حالا تلاش می‌کند تا به بازی با کرواسی در نیمه‌نهایی برسد. او که یکشنبه به‌صورت انفرادی تمرین کرده بود، دیروز همراه با دیگربازیکنان تمرین کرد و در کار‌های تاکتیکی نیز حضور داشت.

با وجود این، هنوز مشخص نیست که هافبک سی‌وچهارساله آلبی‌سلسته بتواند سه‌شنبه شب در ترکیب تیمش به‌طور کامل بازی کند. درصورتی‌که دی‌ماریا نتواند آرژانتین را از ابتدا همراهی کند، اسکالونی دو گزینه پیش رو خواهد داشت؛ حفظ ترکیب با سیستم سه‌دفاعه یا بازی با چهار مدافع. مارکوس آکونا و گونزالو مونتیل به‌علت محرومیت دیگرغایبان تیم اسکالونی مقابل کرواسی خواهند بود. رودریگو دی‌پل هم بازیکن دیگری است که اخبار اخیر حاکی از آن است که مصدومیت عضلانی‌اش رو به بهبود است.

گزارش جالب یک سایت خبری کرواسی

یک سایت کروات گزارش عجیبی درباره تقابل کرواسی با تیم‌ملی آرژانتین منتشر و حریف را متهم کرد که در حال برنامه‌ریزی برای خراب‌کردن اعصاب بازیکنان این تیم هستند!

در بخش‌هایی از گزارش این سایت خبری آمده است: مطلع شدیم یک بازیکن آرژانتینی به هم‌تیمی‌هایش از باشگاه اروپایی خود اعتراف کرد که وظیفه تحریک کروات‌ها را بر عهده دارد. همین بازیکن که یکی از اعضای ثابت ترکیب اصلی تیم‌ملی آرژانتین است، در تماسی ویدئویی با هم‌تیمی باشگاهی‌اش، جدا از شوخی‌ها و اظهارنظر‌هایی که تاکنون در ورزشگاه‌های قطر دیده شده، ادعا کرده است که کروات‌ها را آن‌قدر دیوانه خواهد کرد که آن‌ها طی شصت دقیقه شکست‌خورده بازی باشند. نمی‌توانیم دقیقا بگوییم که آن‌ها قصد انجام چه کاری را دارند، اما می‌دانیم که وقتی کسی می‌خواهد رقیبش را آزار دهد و او را تحت‌تأثیر قرار دهد تا شروع به اشتباه‌کردن، بحث‌کردن و گرفتن کارت کند، چگونه رفتار می‌کند. این تاکتیکی است که از آرژانتینی‌ها در دیدار با هلند دیده شده بود.

علاوه بر این، آن‌ها از انجام هر کاری که فکر می‌کنند به موفقیتشان کمک می‌کند، نمی‌ترسند. آرژانتینی‌ها بر این باورند که مردم ما، به‌خصوص برخی از آن‌ها، اعصاب ضعیفی دارند و وقتی اذیت می‌شوند، فحش می‌دهند، نیشگون می‌گیرند و کار‌های دیگری مانند این. درواقع آن‌ها در چنین وضعیت‌هایی نمی‌توانند اعصابشان را کنترل کنند. گویا سه بازیکن آرژانتینی دستورالعمل‌های ویژه‌ای دریافت کرده‌اند که چگونه سه بازیکن کروات را که آن‌ها را ضعیف‌ترین از این نظر می‌دانند، تحریک کنند.

این سایت در ادامه نوشت: زلاتکو دالیچ نیز این اطلاعات را دریافت کرده است. به‌روشنی مشخص شده است که بازیکن مدنظر آرژانتینی‌ها که این صحبت‌ها را مطرح کرده، چه کسی بوده است، اما لازم نیست هویت را آشکار کند. با این حال، آرژانتینی‌ها فراموش می‌کنند که کروات‌ها اصولا خیلی کنکاشگر هستند و آن‌ها به‌سرعت همه‌چیز را کشف می‌کنند.

هیچ‌چیز تعجب‌آور نیست، اگرچه شرم‌آور است که کسی بخواهد این‌چنین به فینال جام‌جهانی برسد. مقاومت در برابر آن و حفظ خون‌سردی آسان نیست، اما کروات‌ها باید تمرکزشان را حفظ کنند و هر اتفاقی را که به‌عنوان بخشی از مبارزه رخ می‌دهد، درک کنند و حتی اگر منجر به دردسر شد، آرامش را حفظ کنند، همه‌چیز را ببلعند و آرژانتین را شکست دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->