رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها
کدخدایی در مجلس؛

طرح «اقدام علیه آمریکا» اولین طرح سه فوریتی در طول دوران مجلس پس از انقلاب است

  • کد خبر: ۱۳۹۷۴
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
طرح «اقدام علیه آمریکا» اولین طرح سه فوریتی در طول دوران مجلس پس از انقلاب است
سخنگوی شورای نگهبان در صحن علنی مجلس گفت: طرح سه فوریتی اصلاح «قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا» اولین طرح سه فوریتی در طول دوران تشکیل مجلس پس از انقلاب است.
به گزارش شهرآرانیوز، عباسعلی کدخدایی در جلسه علنی امروز، سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه مجلس اظهار کرد: ان‌شاءالله همه بتوانیم در راهی قدم برداریم که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در آن گام برداشت.

وی با قدردانی از نمایندگان، هیئت رئیسه و رئیس مجلس برای تصویب طرح سه فوریتی اقدام متقابل ایران علیه آمریکا گفت: این اصلاحیه در قالب طرح به تصویب رسید، اعضای شورای نگهبان هم در مجلس در خصوص این طرح بحث و بررسی کردند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: این اولین طرح سه فوریتی در طول دوران تشکیل مجلس پس از انقلاب است. اعضای شورای نگهبان درباره این طرح بحث و بررسی کرده و با این مصوبه موافقت کردند؛ لذا این مصوبه به تایید شورای نگهبان رسید.

پس از تصویب این طرح نمایندگان شعار‌هایی نظیر «الله اکبر»، «خامنه‌ای رهبر» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

منبع: میزان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->