شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

وضعیت عجیب بانوان فوتبالیست و فوتسالیست استان

  • کد خبر: ۱۴۱۴۷۸
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
وضعیت عجیب بانوان فوتبالیست و فوتسالیست استان
آخرین هفته از نیم‌فصل لیگ‌های فوتبال و فوتسال بانوان با ناکامی نمایندگان استان به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آخرین بازی نیم‌فصل نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال به طور عجیب و سؤال‌برانگیزی در خانه برگزار نشد و کیان باخت انضباطی خورد.

هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه دوم دی به عنوان آخرین بازی از نیم‌فصل اول لیگ برتر پیگیری شد. قرار بود در آخرین هفته خاتون بم میهمان کیان نیشابور باشد. تنها نماینده خراسان رضوی که هفته‌های گذشته در بازی‌های خارج از خانه خود به‌جز یک دیدار حاضر شده بود، اما این بار در شهر و خانه خود حاضر نشد و بازی نکرد. باشگاه خاتون بم در این خصوص اعلام کرد که در حالی این بازی لغو شد که خاتون به نیشابور سفر کرده بود و آمادگی حضور در میدان را داشت.

گفته شده با توجه به عدم موافقت مسئولان ورزشگاه انقلاب نیشابور با برگزاری این مسابقه و همچنین تأیید نشدن وضعیت چمن ورزشگاه تختی از سوی نمایندگان فدراسیون فوتبال، تیم میزبان حاضر به برگزاری این مسابقه نبوده و پس از تنظیم صورت‌جلسه از سوی مسئولان مربوط لغو این مسابقه رسما اعلام شد. در جدول نیز باخت انضباطی به نام کیان ثبت شد و خاتون بازهم برای چندمین بار پیروزی ۳ بر ۰ بدون انجام بازی را تجربه کرد.

انصراف کیان نیشابور از برگزاری یک بازی خانگی خبری نگران‌کننده برای ادامه راه لیگ است و تیمی که قادر به حضور در یک بازی خانگی نباشد، ممکن است در خطر انصراف از ادامه لیگ فوتبال بانوان باشد. اتفاقی که فصل گذشته نیز افتاد و کیان تا مرز انصراف پیش رفت. اولین و تنهاترین نماینده فوتبال بانوان خراسان رضوی در تاریخ لیگ برتر نیاز به کمک‌ها و حمایت‌های بیشتر مدیران و مسئولان دارد تا این تیم بومی در این کارزار بزرگ بتواند دوام بیاورد. هفته آینده بدون تعطیلی، نیم‌فصل دوم شروع می‌شود و باید دید کیان تا آن بازی چه تصمیمی می‌گیرد.

پایان نیم‌فصل با صدرنشینی سیرجان

با برگزاری دیدار‌های روز جمعه پرونده نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال بانوان بسته شد تا رقابت دو تیم قدرتمند استان کرمان یعنی شهرداری سیرجان و خاتون بم، در صدر جدول موقتا به پایان برسد. همچنان سیرجان با تفاضل بهتر صدرنشین است و خاتون با گل‌های زده کمتر دوم است. شهرداری سیرجان در این هفته ۴ بر ۱ سنندج را شکست داد و صدرنشینی خود را تمدید کرد.

طعم شکست در انزلی

جمعه در انزلی تیم ملوان برابر سپاهان اصفهان ۱ بر ۰ تن به شکست داد. این بازی، بازگشت مریم ایراندوست و افسانه اقبال، مربی و بازیکن سابق ملوان به شهر پرخاطره بود. گل الهام فرهمند در وقت تلف‌شده نیمه اول سبب شد سپاهان با برد ۱ بر ۰ به رختکن برود. ملوان در بدترین زمان ممکن گل خورد و همین مسئله، کار را در نیمه دوم برای قوی سپید دشوار کرد. سپاهان با این برد خارج از خانه، با ۲۱ امتیاز، نیم‌فصل را با رتبه سوم به پایان برد. در فاصله چهار امتیازی تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان.

برتری گاز و پیکان

در شیراز، تیم ایساتیس کران فارس در زمین خود میزبان پالایش گاز ایلام بود و ۳ بر ۰ تن به شکست داد. این، یک باخت ناامیدکننده برای نماینده فوتبال زنان فارس بود. ایساتیس در این فصل تیمی موفق نشان داده و همین موضوع انتظار را از این تیم بالا برده بود، اما ایلام نشان داد که تا چه اندازه قادر به تغییر معادلات است.

این سه امتیاز، جهش یک‌پله‌ای ایلام در جدول را در پی داشت. با توجه به شکست ملوان برابر سپاهان، پالایش گاز ایلام با ۱۶ امتیاز از رده پنجم به رده چهارم رفت. پیکان البرز در مسابقه‌ای که یک ساعت دیرتر از سایر بازی‌ها آغاز شد ۱ بر ۰ بادرود را شکست داد. محدثه زلفی در نیمه نخست برای پیکان گل‌زنی کرد.
پیکان با این برد، چهارمین پیروزی فصل را جشن گرفت و دوازده امتیازی شد، اما در همان رتبه ششمی که قرار داشت، باقی ماند. بادرود، اما همچنان بدون امتیاز، قعرنشین است.

سومین شکست متوالی برای مشهدی‌ها

در اولین روز زمستان، آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال هم پیگیری شد تا تیم‌ها راهی تعطیلات شوند. این هفته برای مدعیان قهرمانی مهم و تأثیرگذار بود، اما برای مشهدی‌های لیگ پایان خوشایندی نبود. تیم فوتسال خانه من مشهد که تا هفته ششم توانسته بود شش پیروزی شیرین کسب کند، در سه دیدار پایانی با رقبای اصلی روبه‌رو شد، تیم‌هایی که همگی چهره‌های جدید لیگ بودند و مشهدی‌ها تجربه بازی با آن‌ها را نداشتند. نتیجه این دیدار‌ها سه باخت متوالی برای تیم مدعی مشهد بود.

شاگردان مریم رضاپور بعد از دو شکست مقابل هرمزگان و آمل این هفته خارج از خانه به مصاف نماینده نوشهر رفتند. در این دیدار حریف توانست پنج گل بزند و تیم مشهد تنها یک گل را جبران کند. به این ترتیب خانه من نیم‌فصل را با شکست ۵ بر ۱ به پایان رساند و کار برای این تیم در نیم‌فصل دوم سخت‌تر شد.

تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال آمل نیز در مسابقه مهم هفته نهم لیگ برتر برابر فولاد هرمزگان قرار گرفت و ۲ بر ۰ پیروز شد تا به صدرنشینی خود ادامه دهد. مس کرمان هم با نتیجه پر‌گل ۱۴ بر ۰ کیمیای اسفراین را شکست داد. سایپا تهران نیز ۷ بر ۲ آریا‌پاک البرز را شکست داد و مهر عظام تهران و پارس ارای شیراز به تساوی ۷ بر ۷ رسیدند که نتیجه عجیبی به حساب می‌آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->