اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند
سرخط خبرها

علی شیخلو قاضی سابق دادگاه انقلاب ارومیه کشته شد؟

  • کد خبر: ۱۴۰۰۰۴
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
  • ۱
علی شیخلو قاضی سابق دادگاه انقلاب ارومیه کشته شد؟
رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی درباره خبر منتشر شده با موضوع کشته‌شدن یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جریان رسانه‌ای معاند از ابتدای بروز اغتشاشات در کشور همواره راهبرد‌های متفاوتی را برای انتشار اخبار کذب به کار برده است. این شیوه‌ها که در مقاطع زمانی مختلف متفاوت شده و نوع جدیدی از دروغ را منتشر می‌کنند حتی تا صدور احکام قطعی قضایی از سوی جریان‌های ضد انقلاب پیش رفته‌اند.

در روز‌های گذشته، اما مدل جدیدی از کشته سازی با چاشنی دستاورد در رسانه‌های معاند منتشر شد. افراد وابسته به جریان خبری معاند در شبکه‌های اجتماعی ادعایی با عنوان کشته شدن یکی از قضات شهرستان ارومیه منتشر کردند. نوع تنظیم خبر به گونه‌ای بود که عنوان شده بود یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه در منزل شخصی خود در این شهرستان شهید شده است.

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی در رابطه با صحت ادعای مطرح شده، اظهار کرد: خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های معاند که با موضوع کشته شدن یکی از قضات سابق دادگاه انقلاب ارومیه در حال انتشار است کذب بوده و صحت ندارد.

عتباتی با اشاره به در قید حیات بودن قاضی مورد اشاره در مورد آخرین وضعیت وی گفت: فردی که مدعی کشته شدن او هستند چند سالی است بازخرید خدمت شده و در کسوت وکالت در حال فعالیت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
0
1
ایشالله بزودی میرن سراغش، باید با خفت و ترس نفس بکشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->