دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

واکنش قوه قضائیه به اظهارات مادر «محمد قبادلو» متهم به زیر گرفتن مامور پلیس+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۲۳۵۶
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
  • ۷
واکنش قوه قضائیه به اظهارات مادر «محمد قبادلو» متهم به زیر گرفتن مامور پلیس+ جزئیات
روز شنبه جلسه دادگاه مرتبط با پرونده متهم به قتل شهید کریم‌پور برگزار شد و دادگاه هنوز حکمی صادر نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز فیلمی از مادر محمد قبادلو (متهم به زیر گرفتن یگان موتوری پلیس و عامل شهادت یکی از آن‌ها)، منتشر شده که وی در این فیلم مدعی می‌شود در همان جلسه اول دادگاه حکم پرونده پسرش صادر گردیده.

این ادعا در حالی منتشر شد و مورد استناد رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی فارسی قرار گرفته است که روز شنبه جلسه دادگاه مرتبط با این پرونده برگزار شد و دادگاه هنوز حکمی صادر نکرده است.

محمد قبادلو از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر، متهم است به افساد فی‌الارض از طریق اقدام گسترده علیه ماموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفید رنگ که اقدام وی منجر به شهادت استوار فرید کرم پور حسنوند و مجروح شدن ۵ مامور پلیس شده است.

به گفته نماینده دادستان، طبق نظریه پزشکی قانونی، شهید کرم‌پور به دلیل ضربه شدید وارده به سر و له شدگی بافت مغز خونریزی کرده و همین موضوع علت شهادت وی است.

همچنین در جلسه دادگاه، فرمانده افسران حادثه مذکور که خود نیز از ناحیه پای راست مجروح شده است، با تشریح واقعه گفت: ۳۰ شهریور بود که ماموریتی از سوی سلسله مراتب به ما برای حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع ناهنجاری ابلاغ شد.

وی افزود: ماموریت خود را انجام دادیم ساعت حوالی ۱۲ بامداد بود که قصد بازگشت به مقر خود را داشتیم که ناگهان صدای وحشتناکی شنیدم، برگشتم به سمت عقب که ببینم چه اتفاقی افتاده است که به ناگهان توسط یه خودرو زیر گرفته شدم.

افسر فراجا گفت: روی زمین افتاده بودیم شهید کرم پور نفس نفس میزد، خواستم به سمتش بروم که دیدم پای راستم دچار آسیب جدی شده است.

این متهم در جلسه دادگاه اتهام خود را پذیرفت و روند وقوع حادثه را تشریح کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
1
1
اگر نیروی انتظامی زده بود پسرش را میکشت همین زن در خواست اشد مجازات را داشت حالا هم زده یک‌نفر را شهید کرده باید جواب پس بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
1
کسیکه قتل کرد باید اعدام بشه
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
4
چراحکم اعدام برای اون که باعث مرگ مهساامینی شدندادیدچقدبی عدالتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
2
1
اصلا برام مهم نیست که این خانم اشک تمساح میریزه؟دلم برای اون پلیس میسوزه.اینها اکثرا از قشر متوسط جامعه هستند که این طوربهشون حمل میکنند.خانم قباد لو اکر پسرشما در آمریکا بود قطعا پاش به دادگاه نمی رسید ودر همان حا اف بی آی کارش تمام میکرد
پس لطفا گریه نکنید
ناشناس
France
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
1
2
برای کسی که به ماموران امنیت کشور تعرض کرده وپلیس رو شهید کرده اشد مجازات کمه
مادرش هم باید مجازات بشه دل دشمن شاد نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
1
1
خانواده مهسا امینی درتمام این جنایات شریک هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
درسته دختر مریضشون رو کردند بهانه تا یه مملکتیرو به هم بریزند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->