ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قهرمانان المپیک رودرروی وزارت ورزش

  • کد خبر: ۱۴۱۱۱۳
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
قهرمانان المپیک رودرروی وزارت ورزش
بعداز علیرضا دبیر، هادی ساعی هم با معاون ورزش قهرمانی درگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بعد از علیرضا دبیر، این بار نوبت به هادی ساعی رسیده است که با پولادگر و وزارت ورزش بر سر بودجه به مشکلی جدی بر بخورد. مدیریت وزارت ورزش و جوانان در این ماه‌های اخیر به شکلی بوده که از چند جبهه مورد انتقاد قرار گرفته است. از یک‌سو با فدراسیون‌ها بر سر انتخابات می‌جنگد و از سوی دیگر بر سر کمک حمایتی مجلس شورای اسلامی و مهم‌تر از همه اینکه در این اختلافات وزارت ورزش با دو قهرمان المپیک هم سرشاخ است. هنوز هیچ‌کس درگیری لفظی تند بین علیرضا دبیر و محمد پولادگر را فراموش نکرده که حالا هادی ساعی هم دقیقا بر سر همان موضوع با وزارت ورزش و پولادگر به عنوان معاون ورزش قهرمانی درگیر شده است.

یک درگیری که قطعا عاقبت خوبی ندارد. اول اینکه ورزش مدال‌آوری، چون تکواندو که سال آینده باید در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کند، بیهوده درگیر یک حاشیه جدید می‌شود و نکته دوم هم به اتحاد فدراسیون‌ها بر علیه وزارت ورزش برمی‌گردد. حالا دیگر فقط علیرضا دبیر و فدراسیون کشتی نیستند که مقابل پولادگر قرار گرفته‌اند، هادی ساعی و تکواندو هم در این ماجرا مدعی هستند.

موضوع دعوا کاملا مشخص است؛ کمک مجلس به فدراسیون‌های ورزشی و تصرف این کمک از سوی وزارت ورزش و جوانان که واکنش فدراسیون‌ها را در پی داشت. هادی ساعی در نشست خود با انتقاد از پولادگر گفت: ۹ ماه از سال گذشته و هنوز تفاهم‌نامه مالی با وزارت ورزش امضا نکرده‌ایم. ادبیات من مثل بقیه نیست، اما گفتم امضا نمی‌کنم. اول نیم ساعت گفتند ۲۰‌میلیارد مجلس را دنبال کنید تا از بین نرود و آن را بگیرید. گفتم شما چقدر می‌خواهید بدهید دیدم تفاهم‌نامه ۲۲ میلیاردی جلو ما گذاشتند، خزانه‌دار من مبلغ هزینه ۴۴ میلیاردی را جلو‌شان گذاشت.

دیدیم اگر ۲۲ میلیارد بدهند ۲۰ میلیارد هم از مجلس بگیریم باز ۴۲ میلیارد می‌شود و تا آخر سال برای سایر رویداد‌ها کم می‌آوریم. گفتیم بیشتر کمک کنید گفتند نه آن ۲۰ میلیارد مجلس هم در دل همین ۲۲ میلیارد است. می‌گویند کل بودجه شما همین ۲۲ میلیارد است. گفتم اگر کمک مجلس را جزو بودجه وزارت کرده‌اید چرا من از مجلس پیگیری کنم؟

این‌ها همان حرف‌هایی است که علیرضا دبیر با ادبیات دیگری مطرح کرد. دبیر دو بار با پولادگر سر این موضوع درگیر شد؛ یک بار در نشست خصوصی و یک بار هم در مجمع عمومی فدراسیون. البته هنوز هم این ماجرا به‌نوعی ادامه دارد و هنوز صورتجلسه مجمع جنجالی کشتی امضا نشده است. چرا باید موضوعی که یک بار ورزش ایران را وارد حاشیه کرده است، یک بار دیگر به این شکل مطرح شود؟
وقتی دبیر با وزارت ورزش سر این ماجرا درگیر شد، برخی از نمایندگان از حرف‌های دبیر حمایت و بیان کردند که بودجه وزارت ورزش باید جدا از کمک مجلس شورای اسلامی به فدراسیون‌ها باشد، اما ظاهرا گوش شنوایی در این‌باره وجود ندارد و مرغ برخی یک پا دارد.

توقع این بود که بعد از این اظهارنظر دیگر مشکل وزارت ورزش و فدراسیون‌ها رفع شود، اما ماجرایی که هادی ساعی مطرح کرد، نشان داد که وزارت ورزش با وجود تأکید مجلس همچنان روی همان حرف قبلی خود اصرار دارد و این یعنی پای تکواندو هم به دعوای فدراسیون کشتی و وزارت ورزش باز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->