صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب
سرخط خبرها

توزیع فصل دوم سریال «پوست شیر» آغاز شد

  • کد خبر: ۱۴۱۱۲۲
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
توزیع فصل دوم سریال «پوست شیر» آغاز شد
امروز چهارشنبه ۳۰ آذرماه قسمت اول از فصل دوم سریال پوست شیر منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال پوست شیر در سه فصل هشت قسمتی ساخته شده که امروز صبح انتشار اولین قسمت از فصل دوم را در زمان ۴۸ دقیقه شاهد بودیم.

قسمت هشتم سریال پوست شیر ۲۵ آبان منتشر شد. آخرین سکانس این قسمت مربوط به تصمیم نعیم (هادی حجازی فر) مبنی بر شلیک به سمت یکی از متهمان پرونده قتل بود. فصل دوم از جایی آغاز می‌شود که این شخصیت به سمت ماشین پلیس می‌رود و ...

این سریال در هر قسمت یک خلاصه داستان اختصاصی دارد. در خلاصه قصه این قسمت آمده است: اینجا باتلاقه، هرچی دست و پا بزنی، بیشتر فرو می‌ری.

پوست شیر مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی محمودی و رضا بهاروند است. هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

این مجموعه در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ از شبکۀ اینترنتی فیلم نت به نمایش درآمد.

در خلاصه قصه این سریال آمده است: نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->