یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است
سرخط خبرها

النصر عربستان، مقصد رونالدو را بشناسید| ستاره در کنار همبازیان جدید!

  • کد خبر: ۱۴۱۲۸۰
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
النصر عربستان، مقصد رونالدو را بشناسید| ستاره در کنار همبازیان جدید!
باشگاه النصر عربستان در شرایطی رونالدو را به خدمت گرفته که ستارگان دیگری هم دارد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، النصر عربستان گویا بالاخره موفق شده رضایت رونالدو را برای حضور در این تیم جلب کند، اما النصر چطور موفق شد چنین بازیکن بزرگی را جذب کند؟

النصر را فوتبال‌دوستان ایرانی با شکایتش از باشگاه پرسپولیس بابت حذف از آسیا به خوبی به خاطر دارند. شکایتی که بعد از برد پرسپولیس در نیمه‌نهایی ۲ سال قبل لیگ قهرمانان آسیا کلید خورد و تا مدت‌ها سوژه رسانه‌ها بود.

النصر با سرمربی‌گری رودی گارسیای فرانسوی هم‌اکنون در پایان هفته نهم لیگ عربستان در صدر جدول قرار دارد و ۲۲ امتیازی است.

ستاره‌ها همبازی رونالدو در النصر!

اگر فکر می‌کنید رونالدو تنها ستاره این تیم است، سخت در اشتباهید! اوسپینا، گلر باسابقه تیم ملی کلمبیا نیز در النصر حضور دارد. به جز اوسپینا، آلواروی اسپانیایی و کونان ساحل‌عاجی نیز در این تیم حضور دارند.

لوییز گوستاوو، بازیکن سابق برزیلی بایرن مونیخ هم در النصر توپ می‌زند. این ستاره ۳۵ ساله، سابقه پوشیدن لباس تیم ملی برزیل را هم دارد.

ویسنت ابوبکر، بازیکن تیم ملی کامرون که در جام جهانی ۲۰۲۲ هم در ترکیب تیمش به میدان رفت و اتفاقا گلزنی هم کرد، مهاجم النصر است و از همه مهمتر اما گونزالس آرژانتینی است که در برابر پرسپولیس هم بازی کرد. او سابقه پوشیدن پیراهن ریورپلات را در کارنامه دارد و قلب تیمش محسوب می‌شود.

چندی قبل بازیکنانی مثل مایکون و عبدالرزاق حمدالله، بازیکن تین ملی مراکش که در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان رفت، در تیم النصر عضویت داشتند.

گلر سابق لیورپول هم پیش از این عضو باشگاه النصر بود. به این ترتیب می‌شود نتیجه گرفت که رونالدو، اولین ستاره‌ای نیست که النصری‌ها موفق به جذبش می شوند، هرچند ورود یکی از ۲ اسطوره تاریخی دنیای فوتبال در قرن جدید، قطعا شکل و شمایل متمایزی به النصر عربستان می‌دهد.

افتخارات النصر عربستان+ تاریخچه

این تیم ۹ بار به مقام قهرمانی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان و ۶ بار به مقام قهرمانی جام پادشاهی عربستان نیز رسیده‌است. همچنین باشگاه النصر یک بار مقام قهرمانی و دو بار نایب قهرمانی سوپرجام عربستان را به‌دست آورده‌است.

این تیم در جام باشگاه‌های آسیا فصل ۱۹۹۵ به مقام نایب قهرمانی و در جام برندگان جام آسیا ۹۸-۱۹۹۷ به مقام قهرمانی و در جام برندگان جام آسیا ۹۲–۱۹۹۱ به مقام نایب قهرمانی و در سوپر جام آسیا ۱۹۹۸ به مقام قهرمانی رسید. باشگاه النصر دو بار در فصل‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته‌است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->