پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

توخته: فدراسیون فکری برای پیشرفت داوران والیبال ایران بکند

  • کد خبر: ۱۴۱۳۱۴
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
توخته: فدراسیون فکری برای پیشرفت داوران والیبال ایران بکند
بازیکن تیم لبنیات هراز آمل گفت: سطح لیگ ایران ارتقا یافته و تیم‌ها قوی‌تر شده‌اند. فدراسیون باید فکری به حال پیشرفت داوران بکند تا داوران هم کمی پیشرفت کنند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، امیرحسین توخته در گفتگو با شهرآرانیوز پس از پیروزی لبنیات هراز آمل مقابل نیان مشهد بیان کرد: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم. اگر اشتباهات داوری کمتر می‌شد بازی جذاب‌تری مشاهده می‌کردیم. سطح لیگ ایران ارتقا یافته و تیم‌ها قوی‌تر شده‌اند. بازیکنان جوان و قدرتمندی در لیگ ایران داریم. فدراسیون باید فکری به حال پیشرفت داوران بکند تا داوران هم کمی پیشرفت کنند.

وی افزود: مشکلات داوری در ایران هیچ‌وقت برطرف نمی‌شود، اما فدراسیون برای حل این موضوع باید از کلاس‌های فشرده استفاده کند. یک تماشاگر هم که از بیرون بازی را نگاه کند متوجه اشتباهات داوری می‌شود، اما متاسفانه داوران برای جبران اشتباه خود یک اشتباه دیگری در زمین انجام می‌دهند. اشتباهات داوری سطح لیگ را پایین می‌آورد و میان تیم‌ها اختلاف ایجاد می‌کند.

بازیکن تیم لبنیات هراز آمل تصریح کرد: به تیم مشهد تبریک می‌گویم. عملکرد خوبی در این دیدار ارائه دادند. نیان الکترونیک بازیکنان خوب و کلیدی در اختیار دارد، اما ما توانستیم با یک همدلی تاکتیک‌ها بهروز عطایی را در زمین پیاده کرده و پیروز میدان باشیم.

توخته گفت: از ابتدای لیگ تمرینات فشرده‌ای داشته‌ایم و برای هدفمان تلاش کرده و پله به پله جلو می‌رویم. تا هفته دوازدهم باختی نداشته‌ایم و امیدوارم روند شکست‌ناپذیری لبنیات هراز آمل در لیگ برتر ادامه داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->