سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم
سرخط خبرها

باشگاه پرسپولیس درگیر یک نامه

  • کد خبر: ۱۴۱۴۹۸
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
باشگاه پرسپولیس درگیر یک نامه
باشگاه پرسپولیس هنوز اقدام رسمی در واکنش به فسخ قرارداد یورگن لوکادیا نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یورگن لوکادیا تقریبا ۴۸ ساعت پیش قراردادش را با باشگاه پرسپولیس به طور یکطرفه فسخ کرد، اما این باشگاه فقط در رسانه رسمی خودش در این زمینه واکنش نشان داد.
در این زمینه با خبر شدیم باشگاه پرسپولیس در حال تنظیم یک نامه شکایتی برای ارسال به کمیته اخلاق فیفاست.
در همین راستا مدیران باشگاه پرسپولیس امروز نشست مهمی را برگزار خواهند کرد تا با همفکری بهترین تصمیم را بگیرند.
ضمن اینکه تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز جلسات مختلفی را برگزار کرده‌اند تا در نامه ارسالی به فیفا شرح کامل و بدون اشتباهی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->