کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس
سرخط خبرها

طالبان بر مذاکره و راه حل دیپلماتیک برای حل اختلافات با پاکستان تاکید کرد

  • کد خبر: ۱۴۱۷۴۵
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
طالبان بر مذاکره و راه حل دیپلماتیک برای حل اختلافات با پاکستان تاکید کرد
وزیر خارجه موقت طالبان اعلام کرد که تنش در مرزهای مشترک افغانستان و پاکستان به نفع هیچ کسی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از شبکه خبری الجزیره، امیرخان متقی، وزیر خارجه موقت طالبان گفت: تنش در مرزهای مشترک افغانستان و پاکستان به نفع هیچ کسی نیست. باید تمام مشکلات موجود میان دو کشور از طریق مذاکره و دیپلماسی حل شود.

وی گفت: ما مسیر امنی را به سمت کشورهای آسیای میانه برای پاکستان ایجاد کردیم. ما تعهداتی در قبال مردم خود و جامعه بین المللی داریم.

پیش از این ارتش پاکستان از کشته شدن یکی از سربازانش در درگیری‌هایی در نزدیکی مرزها با افغانستان خبر داده بود. در دوره اخیر مرزهای دو کشور شاهد تنش و درگیری بوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->