نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نتایج غیررسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ زمان قانونی اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مشهد به پایان رسید + ویدئو پایان رسمی رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و آغاز شمارش آرا میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چقدر بود؟ + جزئیات افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیر خارجه پاکستان از کمک آمریکا برای تقویت امنیت مرز با افغانستان خبرداد

  • کد خبر: ۱۴۱۶۹۰
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
وزیر خارجه پاکستان از کمک آمریکا برای تقویت امنیت مرز با افغانستان خبرداد
وزیر خارجه پاکستان اظهارداشت آمریکا در بودجه سال جدید خود بخشی را برای کمک مالی به پاکستان جهت تقویت امنیت مرزی بین افغانستان و پاکستان در نظر گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «بلاول بوتو زرداری» وزیر خارجه پاکستان اظهارداشت که در جریان سفر به آمریکا، «باب منندز» و «لیندسی گراهام» دو سناتور ارشد آمریکایی به او گفتند که مسئله کمک مالی به پاکستان برای تقویت امنیت مرزی با افغانستان در بودجه سال ۲۰۲۳ آمریکا لحاظ شده است.

منندز ریاست کمیته روابط خارجی سنا را بر عهده دارد و گراهام نیز رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا است.

وی در رابطه با گزارش رسانه‌ها مبنی بر پیشنهاد آمریکا برای بهبود روابط دهلی-اسلام‌آباد به «داون نیوز» گفت: آن‌ها هرگز مسئله هند را به جز در بیانیه‌های عمومی مطرح نکردند.

اخیراً نیز فرمانده فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) در سفر به پاکستان از مرز مشترک بین افغانستان و پاکستان دیدار کرده و مقامات آمریکایی نیز حمایت خود از پاکستان را برای مقابله با تی‌تی‌پی اعلام کرده بودند.

این تحولات در حالی صورت گرفته است که حملات تروریستی در پاکستان تشدید شده و تنش‌های مرزی بین اسلام‌آباد و کابل نیز پس از درگیری‌های مرگبار در مرز چمن-اسپین بولدک افزایش یافته است.

زرداری در حالی از تخصیص بودجه توسط آمریکا برای تقویت امنیت مرزی با افغانستان می‌گوید که پیش از این مقامات طالبان مدعی شده بودند اسلام‌آباد در ازای اجازه دادن به پهپاد‌های آمریکایی برای عبور از پاکستان و ورود به حریم هوایی افغانستان میلیون‌ها دلار از واشنگتن پول دریافت می‌کند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->