نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد
سرخط خبرها

قصر سوپر لاکچری و فول امکانات رونالدو در عربستان + عکس

  • کد خبر: ۱۴۲۸۳۲
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
قصر سوپر لاکچری و فول امکانات رونالدو در عربستان + عکس
رونالدو در حالی به النصر عربستان پیوست که مدیران این باشگاه یک قصر باشکوه در اختیار این بازیکن قرار دادند

به گزارش شهرآرانیوز، کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی به النصر عربستان پیوست تا بازیکن پیشین رئال‌مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد به فوتبال آسیا انتقال پیدا کند.
رونالدو در حالی این قرارداد را امضا کرد که ارزش قرارداد او ۲۰۰ میلیون یورو در سال اعلام شده است که در ماه ۱۶٫۶۷ میلیون یورو از باشگاه عربستانی می‌گیرد و اگر این رقم ماهانه را تقسیم بر ۳۰ کنیم می‌شود ۵۵۵٬۶۶۶ یورو در روز!
به نوعی رونالدو در ساعت ۲۳۱۵۲ یورو و در دقیقه ۳۸۵ یورو از باشگاه عربستانی پول دریافت می‌کند.
حال فارغ از دستمزد نجومی رونالدو در النصر، مدیران این باشگاه یک عمارت فوق لاکچری و سوپرامکانات به او اهدا کردند. این عمارت با ۸ اتاق خواب، لابی، آب‌نما، ۳ ویلا در درون خود و استخری در ابعاد استاندارد المپیک، حدود ۵۵ میلیون ریال عربستان (۱۲.۲ میلیون پوند) قیمت خورده و تنها ۵ کیلومتر با مرسول پارک (ورزشگاه النصر) فاصله دارد. گفتنی است این قصر در ریاض شامل یک تیم امنیتی کامل خواهد بود.

قصر سوپر لاکچری و فول امکانات رونالدو در عربستان + عکس 
در ادامه به بخشی از امکانات این قصر باشکوه می‌پردازیم:
۵ ماشین اختصاصی
یک فروشگاه اختصاصی در داخل این قصر
یک سوپرمارکت
یک شهربازی
استخر‌های شنا
۲ زمین فوتبال
یک زمین بسکتبال
یک محوطه بولینگ
میز‌های بیلیارد
۲ باشگاه بدنسازی
۳ رستوران

در ادامه حتما بخوانید

«رونالدو» باشگاه «النصر» را پرطرفدارترین تیم قاره آسیا کرد | پرسپولیس سقوط کرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->