آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی جزئیاتی تازه از کشف نیم‌تن مواد مخدر در تایباد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند
سرخط خبرها

جزئیات از شلیک به پیشانی کارمند دانشگاه علامه طباطبایی

  • کد خبر: ۱۴۴۲۵۲
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
جزئیات از شلیک به پیشانی کارمند دانشگاه علامه طباطبایی
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز،  صبح امروز یکشنبه هجدهم دی ماه امسال، صدای شلیک یک گلوله، سکوت محله نامجو را درهم شکست و ثانیه‌ای بعد اهالی محله مشاهده کردند یک مرد جوان روی زمین افتاد و غرق در خون شد.

با اعلام این خبر، به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه پیشانی هدف یک گلوله قرار گرفته بود همچنین امدادگران اورژانس که در محل تیراندازی حاضر شده بودند، مرد زخمی را برای سیر مراحل درمان به بیمارستان سینا منتقل کردند.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است.

بررسی‌های بیشتر نشان داد،  مجروح حادثه که کارمند دانشگاه علامه طباطبایی بوده، ۲ ماه پیش نیز هدف سوء‌قصد از سوی یک فرد ناشناس قرار گرفته است!

حال مرد جوان در بیمارستان سینا پس از عمل جراحی مساعد گزارش شده است و تحقیقات پلیس پایتخت در رابطه با متهم پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->