ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

بزرگ‌ترین مشکل تیم بانوان بدمینتون خراسان رضوی نبود اسپانسر است

  • کد خبر: ۱۴۴۴۹۲
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
بزرگ‌ترین مشکل تیم بانوان بدمینتون خراسان رضوی نبود اسپانسر است
مسئول کمیته داوران بانوان هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: با توجه به هزینه‌های جاری تیم‌ها، بزرگ‌ترین مشکل ما نبود اسپانسر است. فقط هر بازی خارج از خانه ۲۰ میلیون تومان برای تیم‌ها هزینه در بردارد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حانیه حکیمی در گفت‌وگو با شهر‌آرانیوز در خصوص ارزیابی کیفیت داوران لیگ برتر بدمینتون کشور بیان کرد: داوران خراسان رضوی حرف اول داوری بدمینتون ایران را می‌زنند و همیشه در عرصه‌های داوری، خراسان رضوی پیشتاز بوده است. یک سری از استان‌ها نیز در داوری عملکرد خوبی دارند، اما داوران برخی از استان‌ها کیفیت پایین‌تری دارند.

وی ادامه داد: در سال گذشته به همراه تعدادی از همکارانم در یک دوره داوری شرکت کردیم که پیش‌زمینه حضور داوران در مسابقات ملی بود. به دلیل سطح بالای مسابقات بدمینتون بانوان ایران، فدراسیون معمولا از بهترین داوران خود استفاده می‌کند. در این دوره ۲ داور از مشهد و خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

مسئول کمیته داوران بانوان هیات بدمینتون خراسان رضوی در خصوص مشکلات داوران گفت: در گذشته از داوران در مسابقات کشوری بیشتر استفاده می‌شد، اما چند سالی است که داوران کمتری به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند. پیش از کرونا همیشه یک داور از خراسان رضوی در مسابقات کشوری حضور داشت، اما اخیرا فدراسیون در نظر دارد از داوران هر استان برای مسابقات همان استان استفاده کند، در صورتی که داوران تهرانی در تمام مسابقات کشوری مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما فدراسیون استفاده از داوران شهرستانی برای مسابقات کشوری را فراموش کرده است.

حکیمی ادامه داد: حال باید ببینیم فدراسیون برای مسابقات دهه فجر از داوران شهرستانی و مشهدی استفاده خواهد کرد یا خیر. در این خصوص با رییس هیات بدمینتون استان صحبت کرده‌ایم تا فدراسیون حداقل ۲ سهمیه داوری از خراسان رضوی در مسابقات دهه فجر داشته باشد. خراسان رضوی ۵ تا ۶ داور سطح یک کشوری، ۵ تا ۶ داور سطح ۲ و ۱۲ تا ۱۳ داور سطح ۳ در اختیار دارد.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از سطح مسابقات بدمینتون در مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در قسمت آقایان و بانوان خراسان رضوی نماینده داشته است، سعی کرده‌ایم همیشه در بهترین حالت از تیم‌های مهمان پذیرایی کنیم، فقط در برخی مواقع کمبود نیرو داریم. همچنین زمانی که مسابقات آقایان و بانوان به صورت همزمان برگزار می‌شود برای اسکان تیم‌های مهمان با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

مسئول کمیته داوران بانوان هیات بدمینتون خراسان رضوی در خصوص وضعیت مالی تیم‌های مشهدی تصریح کرد: هیات بدمینتون خراسان رضوی اسپانسر تیم بانوان استان شده است، تیم آقایان استان اسپانسر دارد، اما با توجه به هزینه‌های جاری تیم‌ها، بزرگ‌ترین مشکل ما نبود اسپانسر است. فقط هر بازی خارج از خانه ۲۰ میلیون تومان برای تیم‌ها هزینه در بردارد.

وی اضافه کرد: مشکلاتی مانند تامین توپ داریم. در حال حاضر به دلیل هزینه‌های گزاف توپ‌های بدمینتون، بازیکنان در تمرینات مجبورند از توپ‌های پری استفاده کنند. توپ‌های پری مقاومت کمتری نسبت به توپ‌های پلاستیکی دارند، از همین رو در یک بازی از ۵ تا ۶ رول توپ بدمینتون استفاده می‌شود. اگر تیم اسپانسر نداشته باشد، تیم‌داری برای هیات استان هزینه‌های زیادی در بر خواهد داشت، هر چند تا کنون هیات به خوبی توانسته از تیم بانوان استان حمایت کرده و هزینه‌های آن را پرداخت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->