یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سرخط خبرها

نائب‌رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی: مربیان بدمینتون بانوان اتحاد ندارند

  • کد خبر: ۱۶۲۶۹۶
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
نائب‌رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی: مربیان بدمینتون بانوان اتحاد ندارند
نائب رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: متاسفانه مربیان ما اتحاد ندارند، زمانی که بازیکن جذب یک مربی می‌شود اجازه تمرین کردن با مربی دیگر را به بازیکنان نمی‌دهند.

سهیلا طهماسبی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط بدمینتون بانوان استان، اظهار کرد: به علت شیوع کرونا بانوان ما تمرین نداشتند و پس از آن ساعات فعالیت سالن همزمان با ساعت مدارس بود که مانع از تمرین آنان شد.
وی افزود: بازیکنان بیشتری در آینده خواهیم داشت، در مسابقات اخیر بندرعباس به علت ناآرامی‌های حاکم بر کشور و مسیر طولانی بانوان ما نتوانستند در این رقابت‌ها شرکت کنند، کما اینکه مشکلات مالی در فعالیت بانوان دخیل است که برای اعزام‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم و اسپانسر نداریم و تورم‌های اقتصادی کشور تاثیر بسزایی دارد.
نائب رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی در پاسخ به این پرسش که چرا طی چند ساله گذشته غیر از آیدا عنایتی در رنکینگ کشوری ضعیف عمل کرده و نماینده دیگری نداشتیم، گفت: پیشکسوتان ما مقام‌های بسیاری دارند و به جز آیدا عنایتی سایر بازیکنان در رنکینگ‌ها حضور دارند، اما پیشرفت در بدمینتون دشوار است و از طرفی همکاری مربیان با توجه به افزایش هزینه‌ها آنان کاهش یافته است این در حالی است که مربی بیشترین تاثیر را بر بازیکنان دارد.
طهماسبی در خصوص تیم‌های حاضر در کشور، بیان کرد: ۳ تیم از استان برای دسته ۲ اعلام آمادگی کردند و در سال جاری خانم‌ها مه‌رو و سنایی برای انتخابی تیم ملی دعوت شدند.۳ نفر از نوجوانان برای انتخابی تیم ملی انتخاب شدند که اسما عطارزاده به انتخابی تیم ملی رفتند دو نفر به علت امتحانات و مخالفت خانواده‌ها نتوانستند به تیم ملی راه یابند، باید برای حضور در تیم ملی بیشتر تلاش کرد.
وی در خصوص اختلاف میان مربیان، بیان کرد: برخی اختلافات بین مربیان است که تلاش خود را برای رفع آنان به کار گرفته‌ایم، متاسفانه مربیان ما اتحاد ندارند، زمانی که بازیکن جذب یک مربی می‌شود اجازه تمرین کردن با مربی دیگر را به بازیکنان نمی‌دهند.
نائب رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی در خصوص حضور بدمینتون بازان خراسانی در سایر استان‌ها اعلام کرد: بازیکنان ما در سایر استان‌ها بازی می‌کنند چرا که پیشنهاد مالی بهتری دارند. اگر هیات بودجه مالی داشته باشد حمایت می‌کند، هم‌اکنون برای تامین هزینه‌های سالن با مشکل مواجه هستیم، اگر بخواهیم اجاره سالن را پرداخت کنیم باید شهریه را افزایش دهیم.
طهماسبی در نهایت خاطر نشان کرد: برای رشد بدمینتون بانوان علاوه بر اختصاص تسهیلات به آنان باید مربیانی را برای استعدادیابی و پرورش نونهالان پرورش دهیم که در این راستا اتحاد مربیان موثر است، در همین راستا با آموزش‌و‌پرورش وارد همکاری شدیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->