کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

«جواد روحی» کیست و علت حکم اعدام او چیست؟+ جزئیات و اعترافات

  • کد خبر: ۱۴۴۶۳۳
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
  • ۴۹
«جواد روحی» کیست و علت حکم اعدام او چیست؟+ جزئیات و اعترافات
در حوادث و اغتشاشات نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته، متاسفانه ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر، رسانه‌های معاند ادعا‌هایی در رابطه با پرونده جواد روحی، یکی از متهمان اغتشاشات در شهرستان نوشهر استان مازندران مطرح کرده‌اند. در این ادعا‌ها مطرح شده متهم از حق دسترسی به وکیل محروم بوده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد این فرد لیدری اغتشاشگران را برعهده داشته و اقدامات مجرمانه قابل توجهی را نیز در اغتشاشات انجام داده است.

کلکسیون اتهامات انتسابی لیدر اغتشاشات نوشهر

براساس دادنامه صادره از سوی دادگاه انقلاب اسلامی ساری، اتهامات متهم دایر است بر: افساد فی‌الارض از طریق ارتکاب جرم علیه امنیت داخلی کشور، احتراق و تخریب اموال به گونه‌ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور و ناامنی و ورود خسارت عمده به اموال عمومی شده است، تخریب، ایجاد حریق و خرابکاری در اموال و تاسیسات مورد استفاده عمومی به‌منظور اخلال در نظم و امنیت جامعه، تحریک برخی از شهروندان به ایجاد ناامنی و اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضدامنیت داخلی کشور، ارتداد از طریق هتک حرمت به قرآن از طریق آتش‌زدن قرآن‌کریم و توهین به مقدسات و قرائن موجود در پرونده، اعترافات صریح متهم و گزارش ضابطین حاکی از آن است که این متهم در ساماندهی اغتشاشات حضور داشته و به عنوان لیدر در جمعیت اغتشاشگران ایفای نقش می‌کرده است.

قرآن‌سوزی در وسط میدان شهر

جواد روحی صراحتا نسبت به اقدامات خود و نقش آفرینی جدی در اغتشاشات اعتراف کرده و حادثه را اینگونه شرح داده است: چند روز قبل از اغتشاشات از شهرستان آمل به نوشهر آمدم. در روز ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ متوجه شدم جمعیت به سمت میدان آزادی نوشهر می‌آیند. در آن لحظه من داخل مغازه موبایل‌فروشی بودم که به جمع پیوستم.

یکی از خانم‌های حاضر در صحنه، قرآن کریم را به من داده بود، من هم قرآن را داخل آتش انداختم و سوزاندم.

جواد روحی درباره آتش زدن مقر پلیس راهنمایی و رانندگی گفته است: به اتفاق چند نفر وارد مقر مامورین راهنمایی و رانندگی که در مرکز شهر قرار داشت شدیم و لوازم موجود در آن را به پایین پرتاب کردیم و پس از آن مقر ماموران راهنمایی و رانندگی آتش زده شد.

اقداماتی که جان ۵ نفر را گرفت

براساس این گزارش، در حوادث و اغتشاشات شهرستان نوشهر که جواد روحی لیدری گروهی از اغتشاشاگران و افراد حاضر در تجمع را برعهده داشته و شهروندان را تحریک و تشویق به آشوب می‌کرده است، متاسفانه ۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و تعدادی از ماموران تامین امنیت نیز مجروح شده‌اند.

اتهام افساد فی‌الارض و صدور حکم اولیه اعدام

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری رئیس‌کل دادگستری مازندران در همین راستا از برگزاری جلسات دادگاه واخذ دفاعیات متهم و وکیل وی خبر داد و گفت: جواد روحی به اتهام افساد فی‌الارض در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده است. در پی ادعا‌های مطرح شده در خصوص پرونده جواد روحی از متهمان اغتشاشات اخیر در نوشهر، این فرد لیدری جمعیت در میدان اصلی شهر را برعهده داشته و اقدامات مجرمانه قابل توجهی در اغتشاشات انجام داده است.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: نامبرده در حمله اغتشاشگران به اماکن دولتی، نظامی، بانک‌ها و شهرداری حضور داشته و به اتفاق چند نفر وارد مقر راهنمایی رانندگی در مرکز شهر شده و لوازم موجود در آن را به بیرون پرتاب و سپس به این موضوع که مقر را تخریب و به آتش کشیده، اقرار کرده است.

همچنین در جلسه دادگاه درمورد به آتش کشیدن قرآن کریم اقرار صریح داشته و علت ارتکاب جرم و شرکت در اغتشاشات را ناشی از استفاده از مواد مخدر و قرص اعلام کرده است. متهم در زمان ارتکاب جرم قوه تمیز داشته است

اکبری افزود: براساس رای دادگاه، نامبرده در زمان ارتکاب جرم دارای اراده و قوه تمیز بوده و سوءنیت وی در ارتکاب رفتار مجرمانه کاملا مبرهن و محرز بوده است. دفاعیات وی که در زمان ارتکاب جرم، فاقد اراده بوده برابر تبصره ماده ۲۱۸ قانون مجازات اسلامی برای دادگاه قابل پذیرش نیست.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: برای جواد روحی به دلیل عدم معرفی وکیل در مرحله دادسرا و دادگاه، وکیل تسخیری انتخاب شد که این وکیل در دادگاه دفاعیات کاملی از موکلش انجام داد. متهم جواد روحی در مرحله تجدید نظرخواهی وکیل تعیینی به دادگاه معرفی کرده است.

وی بیان کرد: متهم جواد روحی به اتهام افساد فی‌الارض و محاربه به اعدام محکوم شده است؛ اما این رای قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
23
8
نمیخوام فحش بدم فقط میگم دردین ما بعد از خداوند متعال از قران بالاتر نداریم واین اقا بخودش اجازه داده به قران خدا به همه ماتوهین کنه مگر سلمان رشدی بخاطر کتاب ایات شیطانی مرتد شناخته نشد ومطمینن اگر امام هم بود حکم این شخص را اعدام میداد پس حکم طبق مقررات جمهوری اسلامی وشرع اسلام درست است
پریناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
6
27
اینی که کامنت داده حکم اعدام درسته.... توهین به قران اینه که به اسم قران، یتیم ها و فقرا را بکشند و اعدام کنند و اعمال یزیدی انجام دهند... در حال حاصر عوامل فقر و گرانی باید اعدام شوند ..
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
درکشور ما یتیم نوازی وفقیر نوازی می‌شود ونه اعدام واعمال یزیدی نیز آمریکا واسرائیل انجام می‌دهند اگر راست میگی برو به جنگشون عوامل فقروگرانی نیز متعدد است یکی خود ما مردم که وقتی در فضای مجازی در مورد یک کالا تبیلغ می‌کنند که فلان چیز دارد گرون می‌شود فوری هجوم می‌بریم برای خرید دیگری تحریم‌های آمریکاست سوم دولت غربگرای حسن روحانی است که به آنها اعتماد کرد وعمده مشکلات مربوط به زمان آنهاست دولت فعلی دنبال رفع مشکل گرانی و... است خواهشا کمتر تحت تاثیر رسانه های بیگانه باشید
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
اعدام نکنید . فکر کنید بچه های خودتون هستن این پسر عزیز حتی کسی رو نکشته ... چرا اعدام میکنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
من اگه جای دولت بودم به خانم آذر بخاطر این همه هواخواهی دولت پست ومقام میدادم فقط اگه چندسال دیگه رنگ وبوش عوض نشه وحزب باد نباشه این همه منطق وایمان واعتقاد یک جا جمع شده حیفی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
حکم کسی که آدم کشته اعدامه این آقا در کنارش به مقدسات هم توهین کردن از لیدر آدم کش دفاع نکنید به اسم دین مگر شما دین شناسید
ن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
5
18
شما کشتینشون پنج نفرو بعد این بنده خدا محکوم به اعدام شده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
3
16
شما ها میگین ابرهه اومد خانه خدا را خراب کند و خداوند خودش مرغان ابابیل را فرمان داد که سپاه ابرهه را از لین ببرند و حالا هرکی هر غلطی کرده خدا خودش از قرانش و خانه اش محافظت میکنه شماها چه کاره هستید نخود آشین؟!!!!
جعفر
Netherlands
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
3
16
اعتراف تحت فشار و شکنجه اعتباری نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
فکر میکنن جوونای مردم رو اعدام کنن ، اعتراضات خاموش میشه ، خانه ظلم شون رو روی سرشون خراب میکنیم.
تابان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
2
9
چرا باید به خاطر یه کتاب جون یک نفر و بگیرن.! این همه قران هست بقیه رو بخونن. در ضمن این همه بچه کشتید اینا پاک نبودن ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
7
1
وای وای هرچه زودتر این جنایتکار حرام لقمه را به درک واصل کنید
لعنت خدا بر روح و جسم و بدنش
حسین
Germany
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
1
8
هر کسی تو هر جای دنیا قرآن رو آتیش بزنه خودش می‌دونه و خدای خودش ، شما باید به عنوان مسلمان آنقدر فهم مردمت رو بالا ببری که کار به اینجاها نکشه ، اگر هم کشید به من و تو مسلمان هیچ ربطی نداره ، چون خود ماهم مسولیم در به وجود آمدن همچین اتفاق هایی ، نه اینکه حکم اعدام به همچین افراد هابی بدیم که دور از عقل و منطق و حتی قرآنه ، بعضی ها با کدوم آیه و دلیل و قانون حکم این فرد رو اعدام میدن من نمی‌دونم ، یه آیه برام بیارید که حکم این فرد اعدامه یه آیه ؟
محمد گلستان نیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
9
2
هر کی باعث کشتن آدم بشه باید بمیره.
این ابله که قرآن هم آتش زده دیگه صد البته.
حالا اون ابله تر از این کیه که ازش دفاع میکنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
هر چی میکشیم از دست شما تندروهاست. باید اونایی که جوون مردم رو با سوء مدیریت از دین بیزار کردن رو محاکمه کنن. بعدم شما اینقدر زودباور نباش.
مرگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
0
نابغه کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
5
ببخشیدش خدابه خاطراتش زدن قران ازحقش میگذره جوانی کرده وخامی بهش یک فرصت دوباره بدیدشایدتوبه کرده باشداسلام بایددین بخشش ومهربانی باشه اونپبه مادرش بخششید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
9
تحت شکنجه اعتراف ؟!
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
9
1
مبارک باشه حکم ارتداد این مرتد به ملت مؤمن ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
8
1
اعدام مثل سگ
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
8
خب پس بابک زنجانی چی میشه محمود خاوری چی میشه خانم شیخ الاسلامی که ۳برابر زنجانی خورد چی میشه؟؟ مگه نمیخواین عدالت رو برقرار کنین مگه دم از حقوق بشر نمیزنین خب اینارو هم بگیرید اعدام کنید
هرکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
2
از دوستان میخوام عقلا و منطقا حرف بزنن. اراجیف نبافن
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
4
1
این آقا هم از خدا کمک بگیره ببینم روش رو داره بگه خدا کتابت رو آتیش زدم کمکم کن
H.r
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
7
برا این حکم اعدام میدید؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
5
1
بخشش لازم نیست اعدامش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
9
انشالاه خون این جوانان دامن گیر شما ها که این حکم هارومدهید میشه،،،خلخالی زمان شماها هستید،،،عاقبت تاریخ نشان خواهد داد
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
8
1
حکمش کاملاً درسته و باید هر چه زودتر حکمش اجرا بشه تا انگل‌هایی مثل اون اجازه کشتن مردم رو نداشته باشن نمی دونم اونایی که طرفداری می کنن اگر این مجرم خواهر و برادر اونها رو می کشت همینقدر روشن فکر بودن و ازش می گذشتن مطمئن هستم که خودشون رو جر می دادن.
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
7
2
کسیکه آدم میکشه اعدام حقشه از چی دفاع میکنین اونم وقتی قرآن رو هم آتیش زده با یه سری چیزا مشکل دارین به قرآن خدا چکار دارین اینا کلا نه خدارو قبول دارن نه اون دنیا رو
ooooo
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
2
ببینید خواستش چی بوده و ممنوعش کردن و عقده شده که اینکارو کنه
صورت مسئله رو ببینید اول
سرچشمه رو درست کنید
Dankel
Turkey
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
3
ایشون اون پنج نفر رو کشته ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
3
جوانان رو نکشید ...
امیرشهرستانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
2
3
در کشوری که رعایت اصل قرآن آرزوی همه است ، سوزاندن کاغذش مستوجب مرگ است . !!!
ابراهیم‌حقیقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
1
3
خوب‌پس‌چرا‌اوراشنکنجه‌داده‌اید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
4
2
واقعا تعجب میکنم که بعضی از جواد روحی که اموال عمومی را آتش زده‌ اخلال در امنیت کرده قرآن آتش زده و لیدر اغتشاشاتی که منجر به کشته شدن پنج تن از هم وطنانمان هم بوده دیگه از چی دفاع میکنند؟!!
من از آن دسته از متعصبان میپرسم که این فرد دیگه باید چه کار میکرد که شما بگویید مستوجب اعدام است؟
هر کسی که امنیت شهر ها را به بهانه اعتراض مختل بکند باید به اشد مجازات برسد و هرکه امنیت را سهل و شوخی میداند یا جاهل است یا معاند...
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
4
2
بکشین بالا
مولوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
0
از محبت خارها گل میشود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
2
1
متاسفانه همکارم بود توکارهم دیوانه بود اعدام حقش بود دلم برای خانمش میسوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
0
1
چطوری شد یهو از این همه اتهام تبرئه شد؟؟؟!!!!
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
0
1
اونایی رو باید اعدام کرد که خون مردم رو مثل زالو ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
درود بر رهبر م امام خامنه ای
هدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
بخورید
رسول زهرائی رئوف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
اگر این کارها را کرده در عین تأسف مستحق اعدام بوده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
این اشغال باید کمتر از ۲۴ ساعت اعدام می شد.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
چرا این دادگاهها پخش نمیشه؟بع عنوان کشوری که ادعای اسلامی داره شفاف سازس امور وظیفه حکومت می باشد چرا همه این دادگاهها در پشت درهای بسته انجام میشه
اینطوری ما هم به شما شک میکنیم چه برسه اونوریها
نواب صفوی
United States of America
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
یه عده خودشون رو به خریت زدن، عیبی نداره اما دیگه مردم رو تا حساب نکنن. اگه یه نفر خط رو ماشین خودشون بندازه تا پدرش رو در نیارین ول نمی کنین، الان دارن با هر سفسطه و آسمون و ریسمون بافتن دارن از این نفر دفاع میکنن. شما اونجا بودین که میگین بیگناه هست یا گناه کاره. پس لطفا از چیزی که آگاه نیستین حکم ندین. یا حق
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
حیف شد انسان بزرگ بزرگ بزرگی بود واقعا حیف شده باید براش شهرو سیاه بزنن بیلبوردشو باید بالای میدان آزادی حتی برج میلاد بزنن وتشکر کنن از اینکه زحمت های زیادی متحمل شده مال واموال مردم بی گناه رو آتیش زده انسانهای بی گناه رو کشته لیدر بزرگ جهانی بوده برای آدم کشان و وطن فروشان بی غیرت ووچه غیرت مند چه شیرپاک خورده واقعا پدر ومادرشو به عرش برده نزد خداوند رو سفید شده کتاب قرآن مقدس ترین کتاب دنیا رو آتش زده بی شرف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
قدر یکدیگر بدانیم دنیا ارزش ندارع همه ما رفتنی هستیم با هم مهربان باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
اختلال در امنیت یک جامعه و به آتش کشیدن کتاب آسمانی که کلام خداست، اون هم در یک نظام اسلامی کمترین دلیل برای وجوب به اعدام شدن این فرد بود.
نگار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
در همه جای دنیا از متهم اعتراف میگیرن و اگه اعتراف کرد و ثابت شد ، طبق قوانین خودشون ، به سزای اعمالش می‌رسونن ?
این وسط یه عده از همه چیز بی خبر هم میان این وسط میگن: «تحت شکنجه اعتراف»!!!!
نخیر پس ببرن ناز و نوازشش کنن، بعد بگن عیبی نداره عزیزدلم فقط ۵ نفرو کشته و چند جارو آتیش زده و ...?
آزادش کنین از رو نابغگی این کارهارو کرده نفهما ?
نمی‌فهمین این نابغه ست؟!
خاک تو سرتون?
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->