فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبدالهیان صدای رسای مقاومت بود انصراف علیرضا زاکانی از ادامه رقابت انتخاباتی (۷ تیر ۱۴۰۳) نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و از آنها پاسداری می‌کنیم ۶۳ شعبه آماده اخذ رأی از مردم شهرستان طرقبه شاندیز در روز انتخابات است مشهد با ۱۹۲۰ شعبه اخذ رای، بیشترین شعب را در خراسان رضوی دارد | نتایج انتخابات به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در روز انتخابات، فعال هستند وزیر کشور: تعرفه‌های انتخابات به سراسر کشور ارسال شد سرافرازی یعنی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح | نگاهی به بیانات رهبری درباره انتخابات از ۱۴ خرداد تا ۵ تیرماه استاندار خراسان‌رضوی: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است استخدام بیش از ٢٠ هزار نفر طی دو سال اخیر در دستگاه‌های مختلف دولتی در خراسان‌رضوی من به سیدابراهیم رئیسی رأی می‌دهم دعوت شورای اسلامی شهر مشهد از مردم برای شرکت در انتخابات رئیس‌پلیس فتا از رصد عدم تبلیغات ستاد‌های انتخاباتی در فضای سایبر از ساعت ۸ صبح امروز خبر داد ۲ مدرک هویتی شناسنامه یا کارت ملی برای رای دادن مجاز است پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روسیه: به توسعه هسته‌ای در موشک‌های بالستیک ادامه می‌دهیم

  • کد خبر: ۱۴۴۷۵۶
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
روسیه: به توسعه هسته‌ای در موشک‌های بالستیک ادامه می‌دهیم
وزیر دفاع روسیه گفت: این کشور به توسعه سه‌گانه هسته‌ای خود از موشک‌های بالستیک، زیردریایی‌ها و بمب افکن‌های راهبردی ادامه خواهد داد، زیرا چنین تسلیحاتی ضامن اصلی حاکمیت ما هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، «سرگئی شویگو»، وزیر دفاع روسیه  در دیدار با فرماندهان نظامی این کشور متعهد شد که زرادخانه‌ای عمیق‌تر از تسلیحات مدرن برای پیشبرد جنگ در اوکراین تهیه کند، فناوری هوانوردی را برای فرار بهتر از پدافند هوایی اوکراین را در اختیار بگیرد و تولید پهپاد‌های لازم را تقویت کند.

براساس گزارش الجزیره، درگیری در اوکراین به یک جنگ فرسایشی تبدیل شده و منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار سرباز از هر دو طرف و همچنین غیرنظامیان شده است، اگرچه نقطه پایانی نیز برای این درگیری دیده نمی‌شود و هر دو طرف به سرعتی در حال تقویت تجهیزات جنگی خود هستند.

سرگئی شویگو به ژنرال‌های ارشد روسیه گفت که برای تجدید قوای ارتش، آن‌ها باید تجربه جنگ در سوریه را در اوکراین نیز در نظر بگیرند.

وزیر دفاع روسیه گفت: «ما باید دائماً تجربیات اقدامات نظامیان خود را در اوکراین و سوریه مورد تجزیه و تحلیل و سیستم‌سازی قرار دهیم و بر این اساس برنامه‌های آموزشی برای پرسنل و برای تأمین تجهیزات نظامی تهیه کنیم.»

شویگو همچنین گفت که روسیه به توسعه سه گانه هسته‌ای خود از موشک‌های بالستیک، زیردریایی‌ها و بمب افکن‌های راهبردی ادامه خواهد داد، زیرا چنین تسلیحاتی ضامن اصلی حاکمیت ما هستند.

شویگو گفت که روسیه توجه ویژه‌ای به نیروی هوایی خود خواهد داشت و در نظر دارد تا فرماندهی، ارتباطات و آموزش هوایی خود را بهبود بخشد.

به گفته وزیردفاع روسیه، مسکو توانایی‌های رزمی نیرو‌های هوافضا را هم از نظر کار با جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌ها و هم از نظر بهبود هواپیما‌های بدون سرنشین افزایش خواهد داد.

او گفت: «برنامه‌های فوری ما گسترش زرادخانه سلاح‌های ضربتی مدرن است. ما نیاز به بهبود سیستم مدیریت و ارتباطات داریم. همچنین کمیساریای‌های نظامی، که مسئول فراخوان سربازان هستند، باید مدرن‌سازی شوند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->