داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

ساپینتو: همه چیز درایران برای من عالی است

  • کد خبر: ۱۴۴۹۱۲
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
ساپینتو: همه چیز درایران برای من عالی است
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال درآستانه بازی حساس با تراکتور از وضعیت زندگی‌اش در ایران ابراز رضایت کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریکاردو ساپینتو براین باور است که انگیزه مقابل تراکتور اهمیت زیادی در جهت کسب پیروزی دارد: «انگیزه دراین بازی بسیار مهم است. دوست داریم همیشه ببریم و برای بازی  تمرکز بالایی داریم. حتی اگر در استقلال نبودیم دوست داشتیم ببریم. تمرکز بالایی برای بازی داریم. من علاوه براستاندارلیژکه با آن قهرمان جام حذفی شدم سال ۲۰۱۹ هم با براگا جام حذفی را برده‌ام. متخصصی در این بحث وجود ندارد و امیدوارم که از تجربه‌ای که دارم در این بازی‌ها استفاده کنم. در جام حذفی یک بار قهرمان شدم و یک فینال هم واگذار کردم. سه فینال هم با تیم یونانی بودم. در این رقابت‌ها در کشور‌های مختلف  تجربه زیادی دارم. بازی‌هایی است که باید هوشمندانه عمل کنیم.»

ساپینتو صعود از این مرحله را اجبار می‌داند: «۹۰ دقیقه فرصت برد داریم تا صعود کنیم و گاهی وقت‌ها ۳۰ دقیقه اضافه‌تر هم داریم. مهم این است که از گذشته یاد بگیریم. ما با همان تیمی بازی داریم که قبلا بازی کردیم و حریف را می‌شناسیم و باید متفاوت‌تر از بازی گذشته بازی کنیم و تهاجمی بازی کنیم و در دفاع هم با تمرکز بالا باشیم. در بازی‌های حذفی ممکن است اشتباه‌های ساده‌ای انجام بدهیم در لیگ زمان برای ریکاوری هست، اما در جام حذفی با  اشتباه ممکن است حذف شوید.»

ساپینتو تاکید کرد که دراین شرایط خوبی را تجربه می‌کند: «اینجا خیلی خوشحالم. مدلی که اینجا زندگی می‌کنم جامعه و مردم با من خیلی خوب هستند و همه چیز عالی است.  از نظر حرفه‌ای گری تمامی تیم‌ها در طول لیگ مشکلات خواهند داشت و نمی‌توانند همیشه سطح بالا باشند. بالای جدول هستیم و می‌خواهیم بازی‌های نیم فصل دوم را ببریم، اما برخی مسائل اطراف تیم بود.   بازیکنان مهم و تاثیرگذار مصدوم بودند و هنوز به سطحی که قبلاً بودند نرسیدند و این مسایل خیلی کوچک وقتی همه پشت سرهم در یک زمان رخ می‌دهد نمی‌توانید نتایج که می‌خواستید را بگیرید.  از نظر نتیجه سوپرجام را هم برده‌ایم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->