۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(یکم تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها
سرخط خبرها

ترفند عجیب استقلال برای جلوگیری از راه افتادن حاشیه

  • کد خبر: ۱۴۵۱۹۲
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
ترفند عجیب استقلال برای جلوگیری از راه افتادن حاشیه
مدیران استقلال برای جلوگیری از حاشیه در این تیم ترفند جالبی انجام داده‌اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در حالی هفته قبل در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد که خیلی‌ها منتظر نتیجه ابقای ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال بودند. اعضای هیئت مدیره بیشتر در جمع خبرنگاران ترجیح دادند حمایت خودشان را اعلام کنند و از بازیکنان بخواهند شکست مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر را جبران کنند که این اتفاق در بازی جام حذفی جبران شد.

با وجود حمایت‌هایی که صورت گرفت، در جلسه هیئت مدیره مصوبه‌ای تصویب شد و به بازیکنان نیز ابلاغ شد. این مصوبه شامل پست و استوری بازیکنان در فضای مجازی در خصوص فعالیت غیر ورزشی است، به طوری که هر بازیکنی این کار را بکند با جریمه نقدی یا حتی فسخ قرارداد روبرو می‌شود. باشگاه استقلال از بازیکنانش خواسته کمتر دچار مسائل غیرفوتبالی شوند و همه فکر و ذکرشان بازی‌های پیش رو باشد.

اظهارات حجت کریمی، عضو هیئت مدیره استقلال، پیش از شروع جلسه هیئت مدیره باعث ناراحتی بازیکنان هم شده است، جایی که او مدعی شد بازیکنان هزار تومان نگیرند وارد زمین نمی‌شوند، همین مسئله کافی بود نوک انتقاد هواداران به سمت بازیکنان برود، به طوری که سیاوش یزدانی زمان خروج از کمپ باشگاه استقلال با کنایه هواداران حاضر در کمپ شد و به او گفتند با همه توانش برای این تیم بازی نمی‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->