ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

امتحانات پایه نهم و دوازدهم مدارس مشهد به صورت حضوری برگزار خواهد شد

  • کد خبر: ۱۴۵۲۵۸
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
امتحانات پایه نهم و دوازدهم مدارس مشهد به صورت حضوری برگزار خواهد شد
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: آزمون های نهایی پایه نهم و دوازدهم مدارس به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

سید سجاد رسولی | شهرآرانیوز؛ حسین فاطمی نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: امتحانات همه دوره های تحصیلی بر اساس برنامه ریزی قبلی از ابتدا دی ماه آغاز شد اما با برودت و سردی هوا با تغییر مواجه شد.
وی ادامه داد: با توجه به سرمای شدید و برودت هوا امتحانات دانش آموزان ابتدایی لغو شده است و بر اساس تصمیم شورای مدارس ، امتحانات دانش آموزان  به زمان دیگری موکول میشود.

فاطمی نژاد تصریح کرد: به صورت کلی امتحانات داخلی دانش آموزان لغو و به زمان دیگری موکول شده است. با این حال، بر اساس تصمیم ستاد مرکزی وزارت علوم برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار میشود و در پایه نهم امتحانات هماهنگ استانی نیز با حضور دانش آموزان در مدارس نیز برگزار می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->