نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

دغدغه ساپینتو برای نقل و انتقالات زمستانی استقلال

  • کد خبر: ۱۴۵۸۱۵
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
دغدغه ساپینتو برای نقل و انتقالات زمستانی استقلال
نقل و انتقالات زمستانی استقلال این روزها حواشی زیادی ایجاد کرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساپینتو سرمربی استقلال چند بازیکن از لیگ را مد نظر دارد تا برای نیم فصل دوم این نفرات جذب تیم شوند، اما در این میان داستان معاوضه چند بازیکن استقلال با تیم‌های لیگ برتری به دردسر بزرگی در این تیم تبدیل شده است. گویا ساپینتو خواستار جذب پاتوسی از تیم فولاد خوزستان شده و همین طور آلوز از تیم تراکتور را پسندیده است، اما مدیران استقلال قصد دارند این دو بازیکن را با بازیکنان مازاد استقلال تعویض کنند.

مسئولان فولاد خواستار آرش رضاوند شدند تا این بازیکن که بار‌ها حضورش دراین تیم مطرح و منتفی شد این بار به خوزستان برود و مدیران این تیم حاضر شدند در مقابل وی پاتوسی را به استقلال واگذار کنند، اما استقلالی‌ها با این معاوضه مخالفت کردند و قصد جانشین کردن زبیر نیک نفس را دارند.

از طرفی جریان بازگشت کاوه رضایی نیز به بن بست رسیده است چون این بازیکن عملکرد قابل توجهی در تراکتور نداشته و ساپینتو اصراری به بازگشت وی ندارد، زیرا تیم مهاجمان بسیاری دارد که شرایط مشابه رضایی دارند. اصرار مدیران فولاد به بازگشت رضاوند با واکنش منفی ساپینتو همراه شده و وی اعلام کرده در صورتی که باشگاه قصد واگذاری رضاوند به فولاد را داشته باشد وی نیز تمایلی به حضور پاتوسی ندارد و ترجیح می‌دهد رضاوند را در ترکیب تیمش داشته باشد. این در حالی است که فعلا پنجره نقل و انتقالات استقلال هم بسته است!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->