واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟
سرخط خبرها

تفتیان غایب مسابقات قهرمانی آسیا

  • کد خبر: ۱۴۶۱۴۷
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
تفتیان غایب مسابقات قهرمانی آسیا
رقابت‌های دو‌ومیدانی قهرمانی آسیا در حالی برگزار می‌شود که در غیاب حسن تفتیان، ده ورزشکار دیگر از کشورمان به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۳ بهمن به‌میزبانی نورسطان قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

جواد خسروشیری، عضو کمیته فنی فدراسیون، درباره حضورنداشتن حسن تفتیان، سریع‌ترین مرد کشورمان، اظهار کرد: با تفتیان تماس گرفتیم و برنامه‌اش را پرسیدیم، اما نظر مربی‌اش این بود که برنامه آماده‌سازی‌اش را تکمیل کند و به این مسابقات نیاید، چون هدفش بازی‌های آسیایی است که روی سکو قرار بگیرد. به‌هرحال بازی‌های آسیایی برای فدراسیون هم مهم‌تر است.

وی درباره نفرات اعزامی به این مسابقات بیان کرد: حدود ۶ سهمیه داریم که سه نفر که رکورد ورودی را گرفته‌ و چند نفر هم که رکورد نزدیک به ورودی را ثبت کرده‌اند، اعزام می‌شوند. علاوه بر این، از آنجایی که سال آینده مسابقات جوانان آسیا برگزار می‌شود، در نظر داریم چند جوان هم اعزام شوند. بنابراین حدود ۱۰ ورزشکار احتمالا اعزام خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->