دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: تقویت فرهنگ عمومی راهی برای افزایش هم‌بستگی اجتماعی است فرهنگ عمومی، زیربنای سلامت جامعه است درگذشت «کوئینسی جونز» تهیه‌کننده آثار مایکل جکسون در ۹۱ سالگی تسهیلات تبصره ۱۸ وزارت فرهنگ به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ اکران سیار «آسمان غرب» میلیاردی شد «سعیداسلام‌زاده» مدیر روابط عمومی معاونت هنری شد دلیل تعطیلی برنامه «شیوه» شبکه چهار چه بود؟ نگاهی به مجموعه‌داستان «نیمۀ تاریک ماه» هوشنگ گلشیری نگاهی به ذات سیال «فرهنگ عمومی» و آیین‌نامه‌های بدون ضمانت اجرایی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۳ «دزدان دریایی کارائیب» جدید بدون حضور جانی دپ پیام رئیس انجمن بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منتشر شد انتشار نسخه مجازی آلبوم عاشقانه «نوازشگر» چرا «سفره ایرانی» کیانوش عیاری پس از ۲۰ سال هنوز اکران نشده است؟ حکایت آبی که صدراعظم نخورد درباره عکاسی تئاتر که پس از ۷ سال به جشنواره رضوان اضافه شد معرفی چند کتاب برای علاقه ­مندان به یادگیری وزن شعر | آراستن طبع موزون
سرخط خبرها

فرایند رویداد «رج» چگونه است؟

  • کد خبر: ۱۴۶۶۳۲
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
فرایند رویداد «رج» چگونه است؟
رج می‌خواهد انسان رسانه‌های توانمند (بالقوه و بالفعل) برای تقویت هویت محلی را انگیزه بخشی کند.

شهرآرانیوز - برای هم رسانی و شکل دهی به گروه یا بلاگر‌های محلی به فرایندی دقیق با محتوا و درعین حال ساده سازی شده نیاز است. این رویداد از «شناسایی» شروع می‌شود، با تولید محتوای رسانه‌ای محله‌ای ادامه می‌یابد و به تشکیل گروه رسانه‌ای محلی برای کار مستمر ختم می‌شود. در بخشی دیگر، رج می‌خواهد انسان رسانه‌های توانمند (بالقوه و بالفعل) برای تقویت هویت محلی را انگیزه بخشی کند.

با این تفاسیر، رویداد رج برای رسیدن به هدفش یعنی شناسایی و حمایت از گروه‌های رسانه‌ای محلی چهار مرحله را طی خواهد کرد.

انتشار فراخوان و نام نویسی

برگزاری دوره آموزشی و گروه بندی

تولید محتوای رسانه‌ای با مشاوره مربیان

داوری و اختتامیه

نام نویسی و انتشار فراخوان

مراجعه به وبگاه ثبت نام و تکمیل فرم

مهلت ثبت نام تا ۱۰ بهمن

بررسی رزومه متقاضیان بر اساس فرم ثبت نام

صدور کارت و اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان

همچنین، در پایان این رویداد افتتاحیه دوره آموزشی برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد در ۲۶ و ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

شناسایی محله‌ای شرکت کنندگان از طریق فرم ثبت نام

دسته بندی گروهی شرکت کنندگان بر اساس هم محله‌ای بودن

انتخاب مربی و راهنما برای هر گروه

انتخاب سوژه برای تولید رسانه‌ای محلی

تولید محتوای رسانه‌ای با مشاوره مربیان

۲۷ بهمن تا ۲۰ اسفند

با پایان دوره آموزشی، کار تولید رسانه‌ای گروه‌ها شروع می‌شود.

گروه‌ها به وسیله ارتباط مستمر با مربی تلاش می‌کنند یک اثر رسانه‌ای قابل قبول را تولید کنند.

این آثار با تکیه بر سوژه ها، مسائل و ظرفیت‌های محلی تولید خواهند شد.

سناریو و پژوهش در ارتباط بین مربی و افراد گروه محقق می‌شود.

رج تجهیزات فنی برای تصویربرداری و تدوین را برای حمایت و شتاب دهی به گروه‌های محلی در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

اثر تولیدشده برای بررسی و داوری به دبیرخانه رویداد رج تحویل داده می‌شود.

داوری آثار و اختتامیه

۲۰ تا ۲۵ اسفند

rj-event.ir

در این مرحله داوران تولیدات رسانه‌ای گروه‌های محلی را بررسی می‌کنند و در مراسم اختتامیه به سه گروه برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->