سخنگوی طالبان: توقع و انتظار ما از ایران بیشتر است | تشخیص چگونگی نظام حکومت متعلق به افغان‌ها است آغاز انتخابات در ساعت ۸ صبح ۸ تیر | مدت زمان اخذ رأی ۱۰ ساعت است طحان نظیف: رأی مردم حق الناس است | عدد رأی هم برای نظام اهمیت دارد اجلاس وزرای خارجه «مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا» در تهران آغاز به کار کرد تاکید استاندار خراسان رضوی بر رعایت بیانات مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب در روز عید غدیر به‌صورت زنده پخش می‌شود مناظره‌های ریاست‌جمهوری امشب (۴ تیر ۱۴۰۳) سه‌ساعته خواهد بود مجوز برگزاری سخنرانی نامزد‌های انتخابات در مشهد صادر شده است | استقرار ۱۹۲۰شعبه اخذ رای در مشهد+ فیلم وزارت خارجه حملات تروریستی در جمهوری داغستان روسیه را محکوم کرد وضعیت سبد رأی نامزد‌های ریاست‌جمهوری چهاردهم چگونه است؟ (۴ تیرماه ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک نحوه برگزاری مناظره چهارم تغییر کرد (۴ تیر ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا: بحران غزه به نقطه اوج رسیده است توافق ایران و بحرین برای از سرگیری روابط سیاسی یمن: ۲ کشتی را در دریای سرخ و اقیانوس هند هدف قرار دادیم نتانیاهو : مخالف تشکیل کشور مستقل فلسطین هستم خانواده‌های اسیران صهیونیست: بدون سرنگونی دولت نتانیاهو، مبادله اسرا انجام نخواهد گرفت + فیلم حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی اسرائیل یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت زاکانی: "یارانه طلایی" جای "یارانه فعلی" را نمی‌گیرد | افزایش یارانه نقدی تا ۴۰ درصد مخبر: خدمات شهید رئیسی قابل خدشه و انکار نیست
سرخط خبرها

کاردار اوکراین در ایران احضار شد | کنعانی: اظهارات مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین مشکوک است

  • کد خبر: ۱۴۸۰۹۶
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
کاردار اوکراین در ایران احضار شد | کنعانی: اظهارات مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین مشکوک است
کاردار سفارت اوکراین در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه از سوی مشاور دفتر ریاست‌ جمهوری اوکراین در رابطه با اقدام تروریستی علیه تأسیساتی در اصفهان به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس اداره سیاسی در حوزه اورآسیا به وزارت امور خارجه ضمن تسلیم یادداشت رسمی به کاردار سفارت اوکراین، خواستار توضیح رسمی و فوری از سوی دولت اوکراین در این رابطه شد.

کاردار اوکراین ضمن ابراز امیدواری از عدم تکرار چنین مواضعی، اظهار داشت: مراتب را فورا به دولت متبوع خود منعکس و پاسخ دریافتی را به وزارت امورخارجه ارائه خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین، اظهارات وی در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.

ناصر کنعانی روز دوشنبه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین، اظهارات وی در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد و خواستار توضیح رسمی و شفاف دولت اوکراین در این رابطه شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران، ضمن توجه به اصول پذیرفته شده حقوق بین الملل، همواره بر تحقق امنیت ملی و حفاظت از منافع و مصالح خود تاکید کرده و در این مسیر با هیچ طرفی مماشات نخواهد کرد.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حقوق مشروع و قانونی خود را برای اقدام متقابل نسبت به طرف هایی که در اقدامات خلاف حقوق بین الملل مشارکت داشته اند، محفوظ می‌دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->