آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

خیانت زن تبریزی به قتل ختم شد

  • کد خبر: ۱۴۸۵۲۷
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
خیانت زن تبریزی به قتل ختم شد
جوان تبریزی که رقیب عشقی اش را به قتل رسانده بود در زندان اعدام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ۲۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ بود که گزارش قتل مردی ۳۸ ساله در یکی از محلات تبریز به کارآگاهان پلیس آگاهی تبریز گزارش شد و آنان بلافاصله برای بررسی صحنه جرم و دستگیری عوامل این قتل وارد عمل شده و موفق به دستگیری متهمان در اسرع وقت شدند؛ متهمانی که با دستگیری آنان پرده از راز مرگ مرد ۳۸ ساله که دارای ۲ فرزند بود برداشته شد. رازی که با آوردن کیک تولد به در خانه زنی جوان از سوی مقتول برملا و نهایتا منجر به قتل وی شد.

متهم ردیف اول این پرونده به نام سعید، پسری ۲۷ ساله، وقتی مقابل کارآگاهان پلیس آگاهی و نیز بازپرس پرونده قرار گرفت اقرار به ارتکاب جرم کرد و گفت: منزل دوستم ناهید نشسته بودم که صدای زنگ در خانه به صدا درآمد؛ وقتی بیرون رفتم با مرحوم روبرو شدم که برای ناهید کیک آورده بود؛ مقتول وقتی مرا دید کیک را به سمت من پرتاب کرد که این امر منجر به بروز درگیری بین ما شد که در این حین با چاقو ضربه‌ای به پهلوی وی زدم.

برای تامین معاش با مقتول دوست شده بودم

اما ناهید، متهم ردیف دوم این پرونده، که به جرم معاونت در قتل عمد دستگیر شده بود، نیز این گونه اظهارات خود را در مقابل کارآگاهان بیان کرد: همسرم در زندان بود و من هم برای تامین معاش زندگانی ام با مقتول رابطه دوستی برقرار کرده بودم که قصدمان نیز ازدواج بود چرا که به صورت غیابی اقدام به طلاق از همسرم کرده بودم.

روز حادثه وقتی مرحوم برای آوردن کیک تولد دخترش زنگ خانه ام را به صدا درآورد، سعید که در خانه من بود رفت تا در را باز کند، اما باهم درگیر شدند و این درگیری منجر به قتل آن مرحوم شد.

کیک تولدی که به قتل منجر شد

همچنین پدر مقتول وقتی برای اعلام شکایت خود به پلیس آگاهی استان مراجعه کرد، این گونه مطالب ناگفته مقتول را بیان کرد، پسرم در بیمارستان قبل از مرگش به من گفت، زمان حادثه، چون ناهید برایم پیام فرستاده و درخواست کرده بود از کیک تولد دخترم برای وی نیز ببرم، من هم یک تکه از کیک تولد دخترم را برای وی بردم؛ وقتی زنگ خانه را زدم پسری جوان که نمی‌شناختم و در آن لحظه گمان کردم برادر خانم باشد در را به رویم باز کرد و مرا با چاقو زد و من نیز با همان حالت زخمی فرار کردم.

درخواست قصاص از سوی اولیای دم

بعد از گذشت یک سال از وقوع این قتل، جلسه اول رسیدگی به اتهام این پسر جوان در شعبه اول داگاه کیفری یک آذربایجان شرقی برگزار شد که به دلیل ادعای متهم پرونده مبنی بر وجود شاهدان عینی، دادگاه جلسه دیگری را برای رسیدگی به این پرونده اختصاص داد.

جلسه دوم دادگاه نیز روز شنبه، ۱۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۰، برگزار شد و در ابتدای جلسه رسیدگی، رئیس دادگاه از اولیای دم (پدر و مادر مقتول) خواست تا شکایت خود را به دادگاه ارائه دهند که هر دو درخواست قصاص را از دادگاه خواستار شدند. البته یکی از شهود کلا در جلسه حضور نیافت و شاهد دیگر نیز مدعی شد در خصوص این پرونده هیچ رویدادی را شاهد نبوده است.

دفاعیات متهم پرونده

بعد ازدرخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتول، رئیس دادگاه از متهم جوان خواست تا اظهارات و دفاعیات خود را به دادگاه ارائه دهد که پسر جوان رو به قاضی گفت: وقتی زنگ خانه به صدا درآمد من رفتم در را باز کردم بعد از باز کردن در با مردی روبرو شدم که دستش یک تکه کیک بود، تا مرا دید کیک را به سمت من پرتاب و چاقویی از جیبش درآورد و به سمت من انداخت؛ که به من نخورد. من نیز چاقو درآورده و به سمت وی انداختم که نمی‌دانم به او خورد یا نه؟!

بعد از اظهارات متهم ردیف اول، قاضی از متهم ردیف دوم، ناهید، خواست تا اظهارات و دفاعیات خود را به دادگاه ارایه دهد که زن جوان روبه قاضی گفت: اصلا قصد نداشتم باعث مرگ مرحوم شوم، اما اتفاقی است که افتاده.

قضات دادگاه شعبه اول کیفری یک آذربایجان شرقی برای متهم ردیف اول حکم قصاص صادر کردند که این حکم صبح روز یکشنبه ۹ بهمن ماه در محوطه زندان مرکزی تبریز به اجرا درآمد.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->